Olitko se sinä?

Vs: Olitko se sinä?

mystinengalant sanoi
Ok. Ihan hyvin pidetyn pelin sait. Ei ole pilalle rassattu ja rässitty :)
toisin kuin saman perheen toinen veeärrä mistä löytyi pari ihme patenttia (valojen kork.säädön sähköt ja imurin putke vesiletkun jatkeena) ;D ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Kenen harmaa evo4 seisoo erään pohjois Helsinkiläisen marketin pihassa? Tuntomerkkejä: jotai animehirmutarraa takapuskurissa, samoin ku nuoli pakoputkeen ja etupuskurista puuttuu sumarit ja kulmasta pala, sisällä vilkkuu pieni sininen valo. Orkkisvanteet valkoiseks maalattuna.
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään Hyvinkään Motonetin luona vr4 galant, jollain tuning puskurilla varustettuna. Joku täältä?
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään joskus 16:00 aikaa konalassa vihdintiellä punainen X. Ajelin vastaantulevalla kaistalla niinkin huomaamattomalla autolla kun hopeinen hiace nostin jopa lapaakin mutta ei ihme että ei kiinnittäny huomiota... ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

akio sanoi
toisin kuin saman perheen toinen veeärrä mistä löytyi pari ihme patenttia (valojen kork.säädön sähköt ja imurin putke vesiletkun jatkeena) ;D ;D

niin no tiiä niistä patenteista mutta se kuski on ainaki aika epäilyttävä...
 
Vs: Olitko se sinä?

tommyz bongattu tänää 11 jälkee. luultavasti safkiksel? :) hyvin kyl murisee :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

tommyz sanoi
On kyllä noin turhaksi vehkeeks todella hauska! :p ei kauhean useasti tule avaimista käynnistettyä!

Niin helvetin turha kapistus, ettei tule ikinä käytettyä ;D

Omassa on kyllä pirun pitkä kantavuus, helposti muutama sata metriä.

E: Pari kertaa ei ole voinut vastustaa kiusausta, kun naapurin mammat auton vieressä tuhtaa 8)
 
Vs: Olitko se sinä?

Pyhtäällä äsken rhd 8/9 harmaalla värillä.Tulin nosturilla lapa ojossa vastaan.
 
Vs: Olitko se sinä?

ah-05 sanoi
Pyhtäällä äsken rhd 8/9 harmaalla värillä.Tulin nosturilla lapa ojossa vastaan.
Oletko varma että oli 8/9? Itse ajelin tuolloin noilla suunnilla hopeisella seiskalla kohti Haminaa.
En kyllä huomannut mitään morjestuksia, tosin olin ajanut kolme tuntia putkeen jo siinä vaiheessa :p
 
Vs: Olitko se sinä?

tommyz kuultu jälleen. kyllä alko hymyilyttää vaik mitää ei näkyny.. :D (olin toisel puolel hallii) Toivottavasti saa kilvet omaa rotiskoo viimeistää ens viikol. :driver
 
Vs: Olitko se sinä?

Solid Necro sanoi
Oletko varma että oli 8/9? Itse ajelin tuolloin noilla suunnilla hopeisella seiskalla kohti Haminaa.
En kyllä huomannut mitään morjestuksia, tosin olin ajanut kolme tuntia putkeen jo siinä vaiheessa :p
Saattoipa olla seiskakin.Ei muista miltä oma näyttää kun nähnyt niin harvoin talvenaikana . ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

BamBu^^ sanoi
tommyz kuultu jälleen. kyllä alko hymyilyttää vaik mitää ei näkyny.. :D (olin toisel puolel hallii) Toivottavasti saa kilvet omaa rotiskoo viimeistää ens viikol. :driver

Pitää tulla tiirailemaan sit sun vekotinta. Tuleeko työmatka-ajoon? ;)
 
Vs: Olitko se sinä?

tommyz sanoi
Pitää tulla tiirailemaan sit sun vekotinta. Tuleeko työmatka-ajoon? ;)
En suosittele ainakaa firman pihaa tulemaa. Meiän pomol vähä viiraa pääs. ;D Iha käyttikseks joo, duunii jne.. Saa vaa nähä pääseekö duunin pihaa ku on nii perseestä se parkkis. Ehkä voin seisottaa sitä teiän duunin pihal päivisin tai ehkä Mik41987:an..? ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Lamaro taisi tuossa ajaa ohitte kun kolasin pihatieltä lunta... ;D Oli kyllä komea keltainen evo
 
Vs: Olitko se sinä?

Musta kymppievo bongattu haminassa kaivokadulla, näppärän näköin kapistus kylläkin!
 
Vs: Olitko se sinä?

Punanen ecli, joskus viiden kieppeil kehä I itään, leppävaaran tunnelin jälkeen. Joku täältä?
 
Vs: Olitko se sinä?

kukas ajeli vastaan ilomantissa sinisellä E15 galantilla, itehän tulin hattuvaaran suunasta EA6lla...
 
Vs: Olitko se sinä?

TailsTheFox sanoi
Lamaro taisi tuossa ajaa ohitte kun kolasin pihatieltä lunta... ;D Oli kyllä komea keltainen evo

Varmaan töistä tulossa noihin aikoihin. En tuolla Rauman suunnalla ole muihin keltasiin E9 törmännyt, joten myönnetään ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Punanen evo IX kehä III ja noustiin kehältä pois niin morjesteltiin siin nopeasti ku mä olin luukussa kiinni omalla 8)
 
Vs: Olitko se sinä?

Mani sanoi
Punanen evo IX kehä III ja noustiin kehältä pois niin morjesteltiin siin nopeasti ku mä olin luukussa kiinni omalla 8)

Et sit minua maininnu vaikka morjesteltiinki :(
 
Vs: Olitko se sinä?


Mani sanoi
Punanen evo IX kehä III ja noustiin kehältä pois niin morjesteltiin siin nopeasti ku mä olin luukussa kiinni omalla 8)

Joo mää painelin ysillä edellä :) mulla oli ennen se musta ysi ja törmättiin sillo siel suutarilan rengaspajalla viime kesänä.
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas sillä sinisellä evo6 tuli eilen oisko puoli-15 kieppeillä porintiellä Raumalta vastaan päin ja sielä jossaki en tiedä missä ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Olikos mik41987 suomenojan nesteel joskus yhden?? aikaan? tiirailin siintä firman pakun vierestä.
 
Vs: Olitko se sinä?

Eihän Peke ollu sattumoisen päivästä tikkurilassa tänään ?
Olin kattelevinani et valkonen RS3 tuli vastaan.
 
Vs: Olitko se sinä?

Ambonius sanoi
Kukas sillä sinisellä evo6 tuli eilen oisko puoli-15 kieppeillä porintiellä Raumalta vastaan päin ja sielä jossaki en tiedä missä ;D
99,9% Varmuudella Cubeqtio :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Harri K:n ex VR4 tais kaahata ohitseni Kemin kohdalla 16.00 aikoihin. Itse kaahasin punaisella italialaisella kaksiovisella "urheilu"autolla menemään. Oli kone vielä kylmä niin en viitsinyt kiihdyttää rinnalle :)
 
Vs: Olitko se sinä?

tommyz sanoi
Olikos mik41987 suomenojan nesteel joskus yhden?? aikaan? tiirailin siintä firman pakun vierestä.

joo kyllä varmaan olen ollut,tulee aika paljon käytyä siinä :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Kuka tunnustaa seisseensä vantaalla lentoasemantiellä liikennevaloissa mustalla 8 tai 9:llä puol neljän aikaa?
Ajelin työautolla tillurilantietä ja koitin lapaakin nostella..

Tikkurilantietä meinasin :D
 
Vs: Olitko se sinä?

Just äsken eli noin klo 15.05. Valkonen jdm evo7 tuli lahden motaril vastaan Hyvinkään rampin kohdal, lahteen päin menossa. Ite menos Espoon suuntaan osia hakee.
 
Vs: Olitko se sinä?

Puol 7aikoihin aamulla valkone evo3tai 4? länsiväylällä ajoin ite sitä punasta evo3:sta. Koitin morjestaa mut tuskin näit mitään ku oli nii nätti keli :D
 
Vs: Olitko se sinä?

Wille E7:lla Haminan sokkarin edessä.Olet sokea ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

eilen ajoi simonsays vastaan ja päätä nyökkäsin kun oli kädet varattuina.
myöhemmin illalla lohjan prismassa musta evo x ja harmaa evo 2, jälkimmäiselle morjestelin
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään parikin pongausta.
Musta IV lempäälän keskustassa ja nesteellä parkissa musta IX ite olin pyöräkuormaajalla aurailemas
Motarilla valkonen farkku galant ohitti mut kun ajelin nelosella :driver
 
Vs: Olitko se sinä?

Eilen aamupäivällä joskus 11:00 aikaa punanen ralliart ja perässä tuli punainen 8 vihdintiellä vähän ennen odilammen risteystä itse olin matkalla helsinkiin... morjestelin volvon kuormaautosta :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

Wille bongattu haminasta Seiskalla ja kuulumisetkin kerittiin vaihdella. Saman illan aikana myös Farkku galantti nosteli lapasta, ilmeisesti joku täältä? Itse olin harmaalla evo kolmosella siinä torilla.
 
Vs: Olitko se sinä?

Kuka oli Orimattilan keskustassa punasella kasilla tai ysillä? Sama auto ajo vissiin mun perässäki Lahteen päin jonkuu matkaa.
MI4:sta olin menossa kattoo sinisellä ysillä.
 
Takaisin
Ylös Bottom