Olitko se sinä?

Vs: Olitko se sinä?

akio sanoi
Jos sitä ens kerralla vihdoinkin pääsis galantilla.. Viime vuonna oli kytkinrempassa ja nyt hajos laatikko ennen juhlia :p
vois koittaa jonku hienon mitsu parkin ens kerral järjestää jos kiinnostusta :D en mää järjestä mitää kuha vaa ehdotan.
 
Vs: Olitko se sinä?

vaasassa kokkolantien varres jätskillä poikansa kans oli joku mustalla tonnarilla.. olipas kiva kuunnella musiikkia ja istua oman auton lavalla ja ihailla kiiltävää tonnaria :D :driver
 
Vs: Olitko se sinä?

Verkkokauppan parkkihallissa Jätkänsaaressa, Haanpään ja Tommyz entinen EVO 4?? CVS-XX
Valkoinen oranssilla vanteella...
 
Vs: Olitko se sinä?

Lappeenrannan keskustassa 15.20 ajoi Armadan kauppakeskuksen ohi musta Sapporo. Kukaan täältä?
 
Vs: Olitko se sinä?

TheMan82 sanoi
vaasassa kokkolantien varres jätskillä poikansa kans oli joku mustalla tonnarilla.. olipas kiva kuunnella musiikkia ja istua oman auton lavalla ja ihailla kiiltävää tonnaria :D :driver

Ihan reippaasti tuntuu soivan ;D Tonnarilla en siis liiku, mutta keskustassa ajelin vastaan
 
Vs: Olitko se sinä?

Seisookos jonkun klubilaisen tumma farkku EA Tampereen Lielahdessa "erään aaltopahvitehtaan" pihassa?
 
Vs: Olitko se sinä?

Kenestä hopeinen 8 tai ysi ketunpesän parkissa 25 varrella onkoha se Rajamäkeä sit vai hyvinkäätä. ???
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas ajeli tummansinisellä legnumilla pikkalasta kirkkonummelle noin 1600. Itse olin siinä prysmianin liittymässä kääntymässä karjaalle päin viininpunaisella koirankopilla.
 
Vs: Olitko se sinä?

kenekäs punanen 9 seisoo hämeenlinnan väylällä ennen keimolaa siel sivutiellä.. taidat olla kaivamas siinä kaapeleita maahan tai sit se mitä uskon vähemmän niin leikkaamas trimmeril motarin keskikaistan nurmikoita :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

Musta tonnari tuli vastaan viisykkösellä degerbyn kohdalla
 
Vs: Olitko se sinä?

Miika89 sanoi
Meikäläisenhän se on

Meidänkin autoja näkyy päivittäin samaisella parkkisella, Tepi kun on kanssa siellä töissä. :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Ahaa aivan.. pitääpä ruveta tarkemmin katselemaan parkkipaikalla josko pongailis mitsuja
 
Vs: Olitko se sinä?

kenenkäs hopea sigma seisoskelee autoysin pihalla melkeen urjalan makeistukkua vastapäätä?
 
Vs: Olitko se sinä?

Joku kuulema mukaan puol kilohevosta oleva evo pörräs tuos yhden tallin pihassa. Ainakin valkonen se oli ja iso siipi takana. Olitko se sinä??
 
Vs: Olitko se sinä?

Harri K sanoi
Joku kuulema mukaan puol kilohevosta oleva evo pörräs tuos yhden tallin pihassa. Ainakin valkonen se oli ja iso siipi takana. Olitko se sinä??

Nopeesti ne huhut liikkuu tuolla Ruskon seuduilla! Minähän se taisin olla ;D
Tai voihan siellä muitakin vastaavia liikkua päivittäin?
 
Vs: Olitko se sinä?

ironworks sanoi
Nopeesti ne huhut liikkuu tuolla Ruskon seuduilla! Minähän se taisin olla ;D
Tai voihan siellä muitakin vastaavia liikkua päivittäin?

1# postaus foorumille. :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

Pasilassa musta 2g Eclipse clubitarralla. Takapuskurissa race.fi tarra.
Itse ajoin valoissa viereisellä kaistalla valkoisella farmarimallin golfilla.
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas ajeli valkoisella legulla karjaan ohi 16.15 ja tais olla vielä siirtokilvet paikoillaan. Useampana päivänä tällä viikolla tullut vastaan rantatiellä sininen legu ennen 16.00.
 
Vs: Olitko se sinä?

Sininen EVO VI tänään, eli juhannuslauantaina, Keppana Kellarilta lähdössä meidän kanssa samaan aikaan, vähän 17 jälkeen. Me oltiin Priuksella liikkeellä.
 
Vs: Olitko se sinä?

Valkoiselle pikkutuning lancerille huidoin eilen lava autosta viisykkösen ja Inkoon sataman liittymässä. Joku täältä?
 
Vs:

Torstaina iltapäivällä Lahden moottoritiellä ennen Järvenpään liittymää mun jonottaessa vasemmalle kaistalle tilaa oikealta ohitti hopeinen ysi Ralliart kuraläpillä, yritin morjestella. Perhewagonilla siis liikkeellä olin.
 
Vs: Olitko se sinä?

Perjantaina illalla 10 aikoihin lahdessa 4 tiellä hartwallin tehtaan kohilla tuli vastaa helsinkiin päin tummansininen e 9 jossa ei ollu taka spoikkaa? Kuka hän oli?
 
Vs:

Sitä vaa kirppu toisten evolla ajellaan shellin valoloissa, oltii viereisellä kaistalla työkaverin carinalla :D

Lähetetty minun GT-N7105 laitteesta Tapatalkilla
 
Vs:

*SS* sanoi
Sitä vaa kirppu toisten evolla ajellaan shellin valoloissa, oltii viereisellä kaistalla työkaverin carinalla :D

Lähetetty minun GT-N7105 laitteesta Tapatalkilla

haha sori en huomannut teitä :D
toi on mulla hoidossa, jotta tulisi edes muutama sata kilsaa rauhallista ajoa rempan jälkeen :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Matala sininen evo 7-9 hiilaripeitolla kehä1 tänään klo.13:40, ja 5min myöhemmin 1gen eclipse tuusulanväylällä?
Coltilla siinä ajelin.
 
Vs: Olitko se sinä?

Valkonen evo 4 punkaharjul. Hsi alkunen rekkari. Morottelin omasta eevasta :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Oranssinpunainen Lancer Ralliart vanteille liian kapeilla renkailla eilen Helsingissä Bilteman parkkipaikalla. Olitko se sinä?
 
Vs: Olitko se sinä?

Jos en väärin nähny vilaukselta niin tammisaaressa neljän aikaan punainen kolmonen?
olin siinä oikeustalon/poliisin parkkiksella kun pörinä käänsi katseen :p
 
Vs: Olitko se sinä?

Kalle-koo sanoi
Matala sininen evo 7-9 hiilaripeitolla kehä1 tänään klo.13:40, ja 5min myöhemmin 1gen eclipse tuusulanväylällä?
Coltilla siinä ajelin.


Se taisin olla minä :) matalalla 9 tai tohon aikaan siellä ajelin
 
Vs: Olitko se sinä?

Punanen III? Itiksen valoissa joskus kuuden jälkeen. Kukas?
Yritin tervehtiä eclistä, mutta tais puhelin olla kiinnostavampi. :nykii
 
Vs: Olitko se sinä?

Eilen Hyvinkäällä hopeanvärinen evo 7 KOO-alkuisella rekisterikilvellä parkissa kirjavantolpan grillin vieressä. Itse olin hakemassa kiinalaisesta iltapalaa ja olitte siinä körssiä vetämässä.
 
Takaisin
Ylös Bottom