Olitko se sinä?

Vs: Olitko se sinä?

BamBu^^ sanoi
Onko noi lamppujen värikuvut vaihettavissa päikseen? Oikeella sumari ja vasemmalla pakki. Laitan kyl polttimon takas oikeelle. Jää vaa väärälle puolelle.

tota..jaa sullon semmoset siel.. mul oli tuplapakkivalot ja muokkasin toisesta punasella "kortsulla" polttimon päälle sumarin ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas tänää valkeakoskella kauppatorin valoissa kaasutteli saman värisellä nelkulla kun mulla
 
Vs: Olitko se sinä?

joensuussa ensin rantakylässä sitten keskustassa ajeli perässä valkoinen evo7/8? ite olin liikenteessä
emännän pappa rollalla....
 
Vs: Olitko se sinä?

Harri K sanoi
tota..jaa sullon semmoset siel.. mul oli tuplapakkivalot ja muokkasin toisesta punasella "kortsulla" polttimon päälle sumarin ;D
Oiski noi helppoa. ;D Täytyy kesällä vähä tutkailla valoja onks muutettavissa. Ei tuol pakkases kehtaa..
 
Vs: Olitko se sinä?

Vissiin Saaride kurvaili Keljonkankaan sillalta kaupunkiin päin muutama päivä sitten, kun valkosen Vitosen perässä hetken ajoin. Siistiltä peliltä näytti. Tuli poltteet saaha oma ajoon :D
 
Vs: Olitko se sinä?

Samppa sanoi
Vissiin Saaride kurvaili Keljonkankaan sillalta kaupunkiin päin muutama päivä sitten, kun valkosen Vitosen perässä hetken ajoin. Siistiltä peliltä näytti. Tuli poltteet saaha oma ajoon :D

Luultavasti joo. Tulitko millä perässä, et vois ens kerral nostaa lapasta? :)

Itseasias joku tuli yks päivä kans valkosel uudella lancerilla (?) perässä keljon suunnasta, ite käännyin kukkumäkeen ja se jatko keskustaan päin, ni jarrutti oikein mun kohalle kaistallaan ja näytti peukkua :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

Saaride sanoi
Luultavasti joo. Tulitko millä perässä, et vois ens kerral nostaa lapasta? :)

Tummalla 9-3 Aero Saabilla. Vähä heikommin jää mieleen mitä Evo tuolla liikenteessä :) kesällä taas oma vitonen toivottavasti ajossa, niin sit tunnistaa.
 
Vs: Olitko se sinä?

tänään lahdessa renkomäen abc liikennevaloissa bongattu musta ysi... tulit orimattilan suunnasta ja olit keskustaanpäin menossa, kovin pitkään katselit autoa jonka takapenkillä olin ;D olin siis sen harmaan ärrä s60 volvon kyydissa missä mustat lasit ja pinkit kalvot etuvaloissa 8)
 
Vs: Olitko se sinä?

Harri K sanoi
tota..jaa sullon semmoset siel.. mul oli tuplapakkivalot ja muokkasin toisesta punasella "kortsulla" polttimon päälle sumarin ;D

BamBu^^ sanoi
Oiski noi helppoa. ;D Täytyy kesällä vähä tutkailla valoja onks muutettavissa. Ei tuol pakkases kehtaa..

Löytyy niitä valmiiksi punaisiakin polttimoita, ite vaihdoin sinne punasen LEDin ku jenkkimallin takavaloissa on molemmin puolin kirkkaat(pakki) pallot.
 
Vs: Olitko se sinä?

Olikos masamon valkone legnumi pyörimässä tänää joskus 3-4 aikaa karjaan shellillä? ajelin ite isolla tiellä ohi siitä kotio päi
 
Vs: Olitko se sinä?

Valkonen evo3 bongattu klo 1700 aikoihin lappeenrannassa leirin risteyksessä. Prismalle päin menit
 
Vs: Olitko se sinä?

Sininen? evo 2 LHD?? Oulu raksilan marketeilla eilenillalla, yhdyin suditteluun VR,llä :driver

Uusi tulokas oulussa? clubilaisia??

Tunnustusta?? ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään joskus puolenpäivän pintaan sininen evo 7-9 ABC renkomäen parkkiksella. Valkoset vanteet ja TeeKoo Racing tarra paksissa.

Ja Hemppis tuli bongattua ulkoiluttamassa TD Galanttia vesijärvenkadulla iltapäivällä :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Tonzaaz sanoi
Olikos masamon valkone legnumi pyörimässä tänää joskus 3-4 aikaa karjaan shellillä? ajelin ite isolla tiellä ohi siitä kotio päi

Hyvin paljon mahollista, xenoneista tunnistaa! Jollei Jani T oo ollu noihin aikoihin siellä? Kyllä mä ainakin muutamaan otteeseen siel kävin kääntymässä, ei vaan noista ajoista kauheesti muistikuvia... Milläs olit liikkellä ja missä päi koti on? :D
 
Vs: Olitko se sinä?

En nähny ku kylkeä ja perää eli paha sanoo oliko xenonit ;D olin tolla evo3:sella liikenteessä ja inkoossa päi asustelen tultiin vaa karjaalle pelaamaa bilistä :D
 
Vs: Olitko se sinä?

Peke sanoi
Löytyy niitä valmiiksi punaisiakin polttimoita, ite vaihdoin sinne punasen LEDin ku jenkkimallin takavaloissa on molemmin puolin kirkkaat(pakki) pallot.

Toki muttei löytyny sil toimitusajal ku toi (heti) ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Jylppy90 sanoi
Minä tunnustan, on niin tarkat tuntomerkit :D
Autot tunnistaa helposti, mutta naamaa minen tunnista juur koskaan :) Salakavalasti olin mersulla liikkeellä ja itseasiassa käveltiin emännän kanssa sua vastaankin parkkiksella.
 
Vs: Olitko se sinä?

Hopea evo 4-6 punasilla vanteilla, eilen 11.3 n. klo 15, myllyjärvellä (JKL)... sinäkös se olit ???

-Eki
 
Vs: Olitko se sinä?

Punanen 7-8 bongattu Porin Motonetin parkkipaikalla. Lapaakin tuli nostettua. :) Näemmä shoppailemassa.
 
Vs: Olitko se sinä?

punanen tme evo tänään siinä klo 13.30 paikkeilla jyväskylän seppälässä, et huomannu mitään vaikka kuinka heiluin rekan ratissa ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Kenenkäs valkoinen 5/6 esiintyi vilaukselta Satuhäät ohjelmassa juuri hetki sitten? ;D Hangossa kuvattu jakso.
 
Vs: Olitko se sinä?

Musta ysi (kasi?) klo 10.25 käänty pennalan itäpuolella olevan tiilitehtaan pihaan. Rek. Lcy-xxx. Tulin sil betska-autol vastaan, on tos länsipuolel toi itellan hallin lattiavalut meneillää.
 
Vs: Olitko se sinä?

dani sanoi
Just äsken Factoryn parkkipaikalla keltanen Evo 7-9 fanatic tarroilla. Ihan ku oisin ennenki nähny jossain...

juu peken entinen,ja nyt minulla ollu viime kesästä asti.muija on töissä siin factorissa niin kävin syömäs sinn :)
 
Vs: Olitko se sinä?

mik41987 sanoi
juu peken entinen,ja nyt minulla ollu viime kesästä asti.muija on töissä siin factorissa niin kävin syömäs sinn :)

Ahaa ok. Siellä tulee käytyä melkein joka päivä kun töissä olen tässä vieressä...
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas ajeli Viitasaarella valkoisella legnumilla tänään kolmen aikoihin? :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Hemppis bongattu Lahden mätänetissä noin 15min sitten. Galanttikin seiso pihalla. Eikä ees tullu morjestamaan :)
 
Vs: Olitko se sinä?

kukas tulee aina maanatai aamuisin vastaan ilomantsin -> joensuu välillä EA galantilla?
kohtaaminen aina joskus puoli 9 - 9 aikaan aamulla

mä liikenteessa kalanpas*an värisellä EA farkulla :D
 
Vs: Olitko se sinä?

Jonku on parkkeerrannut salossa parkkipaikalla x, mustan grandiksen mun harmaan ea-gallun viereen hyvinkin monena päivänä/iltana tässä menneinä kuukausina.
Onkohan foorumilaisia?
Onkohan salosta yleensä ketään tällä foorumilla?
 
Vs: Olitko se sinä?

Wolfie sanoi
Hemppis bongattu Lahden mätänetissä noin 15min sitten. Galanttikin seiso pihalla. Eikä ees tullu morjestamaan :)

Noku ei miestä näkyny missään, hengailin aikani varaosatiskillä ja hyllyjen välissä ;D olisin soittanu muttaku numeroas ei löytyny puhelimesta 8)
 
Vs: Olitko se sinä?

Ajelikos joku foorumin lukija tänään klo.15.35 Lahdessa Okeroisissa vastaan valkosella fl-legnumilla.
Mietin jo, että miten mä voin ajaa itseäni vastaan. Kohdalla kuitenkin huomasin, että ainoastaan auto olikin samanlainen, ei kuski. :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Hemppis sanoi
Noku ei miestä näkyny missään, hengailin aikani varaosatiskillä ja hyllyjen välissä ;D olisin soittanu muttaku numeroas ei löytyny puhelimesta 8)
Röökillä olin ja bongasin auton ni hipsin tiskille mutta sitten sua ei näkynyt kun vilaukselta hyllyjenvälissä. Soittaakin yritin mut ei ku apina on vaihtanu numeroa ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Leppävaaran Metropoliassa ilmeisesti joku muukin mitsukuski itseni lisäksi? Normaalisti käyn jalkaisin koulussa niin ei tuu hirveesti parkkipaikan kalustoa katteltu mutta tänään poikkeuksellisesti Evolla koulussa niin siinä oli vieressä musta VR-4 -galantti. Joku ralliart-lätkä etumaskissa kiinni.

Ja punanen E8 tai 9 tuli bongattua Vihdintiellä joskus puoli yhden aikaan siinä kehän/Ruosilantien kohdalla pohjoseen päin.
 
Vs: Olitko se sinä?

madu sanoi
Leppävaaran Metropoliassa ilmeisesti joku muukin mitsukuski itseni lisäksi? Normaalisti käyn jalkaisin koulussa niin ei tuu hirveesti parkkipaikan kalustoa katteltu mutta tänään poikkeuksellisesti Evolla koulussa niin siinä oli vieressä musta VR-4 -galantti. Joku ralliart-lätkä etumaskissa kiinni.

Ja punanen E8 tai 9 tuli bongattua Vihdintiellä joskus puoli yhden aikaan siinä kehän/Ruosilantien kohdalla pohjoseen päin.

Taidan tunnustaa syylisyyteni! Ainakin itse kurvailin punaisella e8:lla noihin aikoihin :)
 
Vs: Olitko se sinä?

22.11 latokasken kohal finnoontiel musta ysi. Seisoskeltii siin kaverin impun ja oman mazda 6 farkun vieres. Foorumilta joku?
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas ajeli valkoisella evo 3:lla tammisaaren s-marketin ohi siinä klo.15.15 tienoilla.
 
Vs: Olitko se sinä?

Ajeltiin Jylppy90:n kanssa peräkkäin vt24 tiellä, et tainnu huomata pari autoa mun takana ollutta poliisiautoa kun ohittelit vauhdikkaasti muita siin matkanvarrella ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Valkonen evo3 puol 7 aikaa ajeli kivenlahen tebarin ohi länsiväylälle tais olla sama ku viimeks? ja hopeine evo9 16:00 paikkeilla kelan risteyksessä.
alkaa evot olla näköjää liikenteessä enempi ku kesä lähestyy :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

En huomannu, mut onneks malkavaara ja sinisalo tuntee jo ton evon ni ei tarvi murehtii :D Kukas asustelee tuhkamäen lähistöllä.. Ei viitsi tarkkaa sijaintia antaa ettei auto hävii pihasta :D
 
Vs: Olitko se sinä?

Eilen kolme evoa Jyväskylässä, se jo muutamaan otteeseen vastaa tullu tme, musta kolmonen ja sit seppälässä hopeinen e4-6, punasilla vanteilla. Sen tarkemmin en nähny, pelkästää kylen ja perän :) ja kolmonen vasemman puolen ohjauksella, jos ees oli 3...
 
Vs: Olitko se sinä?

Viininpunanen lanceri clubitarralla ja pörinäpöntöllä, Suomenojalla äsken, ajelin etupuskurittomalla legnumilla perässä parit valot. Kukas?
 
Vs: Olitko se sinä?

Bongattu punainen evo 8/9 kehä III:lla. Meinasi tulla hieman hazardi tilanne, kun otin kahvista huikkaa ja satuin sivupeiliin vilkaisemaan. Tuli kiire lyödä pahvikuppi telineeseen, että saa räpylän kuivumaan.

Ps. Näppärältä näytti takavalot :peukku
 
Takaisin
Ylös Bottom