Olitko se sinä?

Vs: Olitko se sinä?

koitetaan osuuko. Lohjan lidlin parkkiksella 8g galant jenkkikeulalla.sellainen skumpan värinen
 
Vs: Olitko se sinä?

Tumman harmaa Legnum farkku tänään bongattu taas Länsi-Vantaalla. Loput muutkin, joita täällä kyselty mm. punainen kymppi Evo ja grafiitin harmaa, tosin aikaisemmin. Jos palstalaisia, niin moikataan ajellessa :) Voi olla, etten itse kauaa enää Mitsulla ajele... :(
 
Vs: Olitko se sinä?

Musta-vihree, tuunattu evo 4/5/6 nelostiellä äsken lahteen päin. Joku täältä? Voi olla ettei ollu ees evo, mut keula nopeesti vilkaistuna näytti! :D
 
Vs: Olitko se sinä?

Viime perjantaina joskus puolen päivän, yhden kieppeillä oli Orivedellä, Orituvan Apsilla musta Legnut klubin tarroilla. Olitko se sinä?
 
Vs: Olitko se sinä?

tänään jyväskylän seppälä musta evo 7-9 joskus 15 aikoihin kukas mahtoi olla?
autossa tais olla muitakin kun pelkkä kuski muuta ei kerenny näkemään


itse tarrakilvellisellä gallulla ajelin vastaan
 
Vs: Olitko se sinä?

Jr- sanoi
Kukas tunnustaa ajelevansa mustalla CS korisella sedan Lancerilla Loimaalla?

Istuskelin parin frendin ja joidenki randomi äijien kanssa ankkuripaikan terdellä viime pe ja taisin nähdä saman. Tosin, siitä meni myös ohi nätti punanen musse ja yybertehokas pitsalähettiauto ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään n. klo 16.30, suolahdessa muutama kilometri Valtran tehtailta päin konnevedelle vastaan tuli evo 7-9, valkonen mustalla konepellillä ja paksilla, mahollisest kattoki?

Meni ohi vähän, tajusin vasta kohalla, rekalla tulin vastaan :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Tossa 3 minuuttia sitten valkonen X karkkilassa valtatie 2 ajeli kohti helsinkiä.. pikkuveljen kanssa ajeltii siinä ja sellane pien morjestus ohitus tehtii ;D Jos saa kysyy ni miks haisee ja pöllyttää putkesta erikoisesti ???
 
Vs: Olitko se sinä?

MSRH sanoi
Istuskelin parin frendin ja joidenki randomi äijien kanssa ankkuripaikan terdellä viime pe ja taisin nähdä saman. Tosin, siitä meni myös ohi nätti punanen musse ja yybertehokas pitsalähettiauto ;D

Mussekuskin tiedänkin, oli ex-duunissa töissä. Ihan nätti peli on. Joo se koirankoppi liikkuu kyllä aika vauhdilla ainakin....
 
Vs: Olitko se sinä?

Saaride sanoi
Tänään n. klo 16.30, suolahdessa muutama kilometri Valtran tehtailta päin konnevedelle vastaan tuli evo 7-9, valkonen mustalla konepellillä ja paksilla, mahollisest kattoki?

Meni ohi vähän, tajusin vasta kohalla, rekalla tulin vastaan :)
Tunnustan syyllisyyteni tähän tekoon ;D Ja en kyllä olisi huomannut, vaikka oisitkin heilutellut lapasta rekasta :) Töistä matkalla kämpälle päin...
 
Vs: Olitko se sinä?

Valkoisia evo ysejä Keravalla... 8) Ensin nostettu lapasta Alelle ja vähän ennen kahdeksaa illalla nostin tassua tumman vihreästä farmari Galantista valkoiselle evo ysille ajamassa keskustasta pois päin.
 
Vs: Olitko se sinä?

Punanen evo9 bongattu eilen noin 1820 ajamassa ruoholahdesta keskustaan päin. Kuskilla tais olla vihree paita.

Ja oletan että _jkh_ olit se jolle huidoin Mäkelänkadun alkupäässä. Olitko se sinä?
 
Vs: Olitko se sinä?

Basbarduu sanoi
Punanen evo9 bongattu eilen noin 1820 ajamassa ruoholahdesta keskustaan päin. Kuskilla tais olla vihree paita.

Ja oletan että _jkh_ olit se jolle huidoin Mäkelänkadun alkupäässä. Olitko se sinä?

en oo ollu sielläpäin liikenteessä ;)
 
Vs: Olitko se sinä?

MJ sanoi
Tunnustan syyllisyyteni tähän tekoon ;D Ja en kyllä olisi huomannut, vaikka oisitkin heilutellut lapasta rekasta :) Töistä matkalla kämpälle päin...

Voin ens kerral lyödä paljon valoo ja ääntä esille ku tuut vastaa, ni sit luultavast huomaat ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Kuka ajeli tänään Valkeakoskella vastaan vaalean violetillä nelkulla/ vitosella. Siinä Valkeakoskelta kolmostielle menevällä tiellä.
 
Vs: Olitko se sinä?

Musta Evo 4-5? tänään Hyvinkäällä. Tulit sieltä rautatiemuseolta päin, ajoin itse siitä edestä valkoisella Legnumilla...

Lapasta en ehtinyt nostamaan, kun tajusin tilanteen liian myöhään :D
 
Vs: Olitko se sinä?

Valkonen FL Legnum ajeli länsikeskuksen citymarketin ohi klo 01.10.. oisko ollu _JS_? Tultiin taksilla vastaan. ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Eilen bongattu Turun keskustassa musta evo 5.
Late sanoi
Valkonen FL Legnum ajeli länsikeskuksen citymarketin ohi klo 01.10.. oisko ollu _JS_? Tultiin taksilla vastaan. ;D
Minähän se olin, tosin pelkääjän penkillä. :p
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas tuli valkoisella FL Galantilla (VR4) vastaan Tammisaaressa tänään n. klo. 20.30 Lapaset nousi puolin toisin. Itse olin liikentees tolla vanhalla Galantilla.
Ensin luulin et ois ollu Anderz mutku kilpi oli eri eli CYR-jotn, onko Late saanu omansa myytyä vai olitko täälläpäin itse?

Sit päivällä seisoi viininpunainen 8g Gallu Karjaan abc:llä tais olla tää Pexin/(olikos se) -Jr:n entinen AZI-jotn
 
Vs: Olitko se sinä?

Jani T sanoi
Kukas tuli valkoisella FL Galantilla (VR4) vastaan Tammisaaressa tänään n. klo. 20.30 Lapaset nousi puolin toisin. Itse olin liikentees tolla vanhalla Galantilla.
Ensin luulin et ois ollu Anderz mutku kilpi oli eri eli CYR-jotn, onko Late saanu omansa myytyä vai olitko täälläpäin itse?

Sit päivällä seisoi viininpunainen 8g Gallu Karjaan abc:llä tais olla tää Pexin/(olikos se) -Jr:n entinen AZI-jotn

juu se lähti sinne tammisaareen. ;)
 
Vs: Olitko se sinä?

Eilis iltana jämsässä bongailtu valkoinen evo..5? Partsilta katsoin kun ohimennessä tuijittelitte meikäläisen nelosta :D
 
Vs: Olitko se sinä?

kimbledon sanoi
Eilis iltana jämsässä bongailtu valkoinen evo..5? Partsilta katsoin kun ohimennessä tuijittelitte meikäläisen nelosta :D

Sää siis ilmeisesti tänään pyörit Jämsässä nelosella? Piti tulla juttusille mut jäätiin ruuhkaan eikä löydetty enään sen jälkeen :mad:
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas eilen yöllä Lahdessa valkoisella Legnumilla? Olit mun kuskia käynyt jututtamassa kun oli Legnumilla liikkeellä :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Musta IX tuli vastaan ysitiellä n.14.00-15.00? Nostelin lapasta punasesta ysistä.. Evokuutio?
 
Vs: Olitko se sinä?

Hablu feat Evo tuli nähtyä Kouvolassa.
Lisäks kävikö Manq myös huoltoalueella? Joku valkone seiska siinä pörähti.

Ja la iltana hopea seiska Mustanlahden sataman liikennevaloissa oli meidän valkose ison mersun vieres. Koitin heilutella kuoharipulloa takapenkiltä ;)
 
Vs: Olitko se sinä?

Harri K sanoi
Hablu feat Evo tuli nähtyä Kouvolassa.
Lisäks kävikö Manq myös huoltoalueella? Joku valkone seiska siinä pörähti.

Ja la iltana hopea seiska Mustanlahden sataman liikennevaloissa oli meidän valkose ison mersun vieres. Koitin heilutella kuoharipulloa takapenkiltä ;)

juu siellä käytiin kattelemassa EK5:sen jälkeen meininkiä:)
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas tänään tuossa 14:55 vallilassa flemarilla mustalla evolla.. moikkasinkin sua ja moikkasit takas.. ite just jätin legun parkkiin siihen..
 
Vs: Olitko se sinä?

Kenes punanen nelonen on/oli parkissa vihdintien kupeessa hämeenkylä/varisto risteyksen kohalla?
 
Vs: Olitko se sinä?

Valkoinen EVO (arviolta IV-VI, en minä niitä tunnista...) bongattu Vantaan Motonetin läheisyydessä tänään 15 aikoihin. Lapasta nostelin GTO:sta, johon myös vastattiin. En kyllä ehtinyt siinä naamaa tutkailla, mutta paljon mahdollista että pk-miitissä tavattukin.
 
Vs: Olitko se sinä?

Primer nähty tänään Valkeakoskella tien reunassa stopissa klo 13 aikoihin.
Ajoin mustalla Bmw:llä ohitse :driver
 
Vs: Olitko se sinä?

valkonen evo 4/5 kemi keminmaan motarilla 16.00 aikaan...
itse olimma tuolla harmaalla evo 8:lla ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Moikkasin jollekkin muistaakseni Evo 8 kuskille (hopeinen) ~7 aikoihin Havukosken hallin kohilla, Vantaalla.
 
Takaisin
Ylös Bottom