Olitko se sinä?

Vs: Olitko se sinä?

mystinengalant sanoi
ajoitko jopa itse ;)
kyllä ajoin jos kyse oli lauantai illasta/yöstä, tosin jos kyse oli sunnutai-maanantai välisestä yöstä niin emäntä ajo... lähti vähän lapasesta parikaljaa ::)
 
Vs: Olitko se sinä?

musta/mustanharmaa vr4 galantti koskelantien ja mäkelänkandun risteyksessä, käännyit tuusulaan päin n.1600. kävin siinä melkein jo vierelläs omalla valkosella vilkuttelee mut ite joutu kääntyy siitä sit keskustaan päin
 
Vs: Olitko se sinä?

Kuka siideripäissään rassaa evo kasia ja soittelee Parasta Ennen ohjelmaan? ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Pumpkinca sanoi
Pietarsaaressa tänään hieman ennen kolmea musta evo ix tummilla laseilla ja kiilti ku papin vehe. ::) Tulit vastaan pännäisten tiellä kohti Pietarsaarta..Itse olin menossa muijan astralla töistä himaan.. Sitten Ors:n pihassa sininen evo iv.. ilmeisesti duunipaikka?

molemmat nähty pari kertaa.. omistajilta en tiedä mitään (en tiedä liikkuuko täällä?!) mutta ix taitaa olla oudien ex
 
Vs: Olitko se sinä?

punanen uudehko ;D eeva, mustilla vanteilla tuli ohikulkutiellä vastaan bilteman kohtaa, olit menossa raisioon päin.

Tapahtui eilen joskus 17-18
 
Vs: Olitko se sinä?

Oranssi evo 7-9 tiilimäen nesteellä porissa perjantaina 21-21.30
Kerholaisia? :driver
 
Vs: Olitko se sinä?

Hyvinkäällä tuli Uudenmaankadulla tuossa ~14.55 aikoihin vastaan musta Evo 7? ja melkein heti perään sininen Evo 4-5?.

Molemmille nostin lapasta valkoisesta Legnumista, en huomannut että olisi takaisin moikattu :(
 
Vs: Olitko se sinä?

Sunnuntaina tuli neljän-viiden välillä valkonen nelonen kattoluukulla nelostiellä Sysmän jälkeen vastaan. Nostin harmaasta Boxterista lapaa.
 
Vs: Olitko se sinä?

Sunnuntaina neljän maissa tuli valkonen PFL Legnum vastaan Taivalkoski-Pudasjärvi välillä, morotin mustasta Legnumista.
 
Vs: Olitko se sinä?

Kond sanoi
Sunnuntaina neljän maissa tuli valkonen PFL Legnum vastaan Taivalkoski-Pudasjärvi välillä, morotin mustasta Legnumista.

Veikkaisin kaverin tyttöystäväksi, kumpikaan ei seuraa foorumia. :) Olivat ainakin sielläpäin liikkeellä viikonloppuna.
 
Vs: Olitko se sinä?

Olikos joku 15:10 tossa hämeenlinnan tiiriön neste oililla ? Hopee galantti kaikki ovet auki :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Raikali sanoi
Veikkaisin kaverin tyttöystäväksi, kumpikaan ei seuraa foorumia. :) Olivat ainakin sielläpäin liikkeellä viikonloppuna.
Noni, minä oon sen pari kertaa aiemminki nähny pyörivän Oulussa :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Kond sanoi
Noni, minä oon sen pari kertaa aiemminki nähny pyörivän Oulussa :)

Joo, liikkuu sielläkin päin kyllä jonkun verran. Posiolla vaikuttaa tuollain normaalisti kun ei ole työreissulla. :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään hatanpään veholla vanhempi mies jolla mitsubishi takki ja autona lancer ralliart jossa suomenlippu etuloksussa. olikohan klubilainen?
Sitten Kazpa bongattu jonottamassa klo. 16 viinikan liikennesekoittajan suuntaan itse ajelin firman skodalla ohi.
 
Vs: Olitko se sinä?

MäTSi sanoi
Ryystin kahvia siin linjuriasemalla, ko pyssytit liikenneympyrästä kaarinaan päiten :)
Perkule kun tuon olis tienny. Olisin voinu tulla itekkin ottaa kupillisen. Olitko töissä siel vai mitä Paraisil liikuit tollee lauantaina?
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään valkonen galantti bongattu Hämeenlinnan Tiiriön alueella. Ajelin veljen "pommi" lancerilla(-95 1.6 gli, haaksirikkoituneella evo3-korisarjalla) motonettiin päin.
 
Vs: Olitko se sinä?

Rehveli sanoi
Perkule kun tuon olis tienny. Olisin voinu tulla itekkin ottaa kupillisen. Olitko töissä siel vai mitä Paraisil liikuit tollee lauantaina?

Töissähä sitä ;D

Pari kertaa muuten vaan ollu legulla aiheuttaan pahennusta, saipahan evot ainakin heti siel peräänsä ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas oli tammisaaressa valkoisella 3000 tänä aamuna noin 6.55 raaseporintien ja bagöntien risteyksessä ite olin menossa keskustaan päin.
 
Vs: Olitko se sinä?

oletettavasti Harri k bongattu tampereella viinikan abc:ltä joku matka keskustaan siinä isossa risteys hässäkässä ajeltii firman pakulla rinnallas hetki.. oltiin tulossa keskustastapäin :D ei oikee osaa selittää mutta tossa 17:30 mais noin..
 
Vs: Olitko se sinä?

PetuS bongattu siellä täällä, ja tänään Porvoossa sellanen sinihopea oisko se nyt ollut 4 tai 5 Evo.
 
Vs: Olitko se sinä?

Olin sillä sinihopealla evo 4 liikkellä. Kävin mikrokulmassa ja subwayssä syömässä :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään valkonen dynamic rek tais olla MJK-xxx
Ensin puolen päivän aikoihin hervannassa ja sitten 16:00 aikoihin kolmiokadulla.
 
Vs: Olitko se sinä?

Divi sanoi
oletettavasti Harri k bongattu tampereella viinikan abc:ltä joku matka keskustaan siinä isossa risteys hässäkässä ajeltii firman pakulla rinnallas hetki.. oltiin tulossa keskustastapäin :D ei oikee osaa selittää mutta tossa 17:30 mais noin..
En kyl pysty olee minä kun evo on seissy eilisestä asti firman hallissa...Työpakulla työkeikkoja niin liikun portterilla ;D
Tääl on kyl samanlainen ja vissii joku luullu mua siksi kun semmone sininen sedan Passatti on useemma kerra morjenstellu ja tässä tuli Nekalassa vastaanki ja tööttäs pirusti. Eli hopean Evo7 omistaja Treelta vois kertoo tunteeko tommosta Passattia? ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

punanen 3000 Vallilan alepan etee parkkeerasit 17-18välillä joskus. Ite polttelin sikarii siin ovien edes
 
Vs: Olitko se sinä?

Harri K sanoi
En kyl pysty olee minä kun evo on seissy eilisestä asti firman hallissa...Työpakulla työkeikkoja niin liikun portterilla ;D
Tääl on kyl samanlainen ja vissii joku luullu mua siksi kun semmone sininen sedan Passatti on useemma kerra morjenstellu ja tässä tuli Nekalassa vastaanki ja tööttäs pirusti. Eli hopean Evo7 omistaja Treelta vois kertoo tunteeko tommosta Passattia? ;D

Eikös solid necrolla ollu evo 7?
 
Vs: Olitko se sinä?

Harri K sanoi
En kyl pysty olee minä kun evo on seissy eilisestä asti firman hallissa...Työpakulla työkeikkoja niin liikun portterilla ;D
Tääl on kyl samanlainen ja vissii joku luullu mua siksi kun semmone sininen sedan Passatti on useemma kerra morjenstellu ja tässä tuli Nekalassa vastaanki ja tööttäs pirusti. Eli hopean Evo7 omistaja Treelta vois kertoo tunteeko tommosta Passattia? ;D

Ei sit väkisin ;D mietin vaan että ei noita montaa voi täällä olla mutta parikin voi olla sit näkyy liikaa :peukku oma 9 seiso sii abc pihas kokopäivän sakkoja odotelles ei ky tullu... nyt cumuluksen p-hallissa suojassa :D jos huomenna lähtis tutustumaa tampereen maisemiin :driver
 
Vs: Olitko se sinä?

Hopeinen EA galant sedan jyväskylässä kuormaajantien ympyrässä tänään tos 9 aikaan. mustat vanteet näytti olleen.
 
Vs: Olitko se sinä?

Kyllä ajeli hämeenlinnaan asti kaverille pyörähtää illalla takaa jos ei olut tee tepposia ja joudu jäämään aamuun.. Ois kulemma sauna lämpeemäs :D mutta toivon että olen illalla tampereella..
 
Vs: Olitko se sinä?

Joku paineli hetki sitten Haminassa Varvaran edestä erittäin puhtaalla tummalla 7-9:llä.
 
Vs: Olitko se sinä?

Eilen illalla tais Tampereella Linnainmaan kohdilla ajella punanen tonnari?
 
Vs: Olitko se sinä?

kukas oli valkosella legnumilla hangon Lidl:in parkissa tänään noin 16.30 paikkeilla?
 
Vs: Olitko se sinä?

Pitskun Mäkki siinä 1600 aikoihin, sama mies/nainen Punanen evo 4, vitosen lintulaudalla.
Ilmottaudu !
 
Takaisin
Ylös Bottom