Olitko se sinä?

Vs: Olitko se sinä?

Tumma galantti vr4 tänään malmilla klo 1400 aikoihin.. Kenes kanssa nostelin lapasta.. ite ajoin valkosella Legnumilla
 
Vs: Olitko se sinä?

Puol tuntia sitten eli noin 1630 hopeinen evo9 meni kehä3:lta tuuskille, Tuusulaakohti. Kuka?
 
Vs: Olitko se sinä?

Manq sanoi
Oranssi Evo X tänään kouvolassa :peukku

Kuin myös eilen kotkassa ja pari viikkoa sitten oli huollossa mun röttelönkanssa samana päivänä.
 
Vs: Olitko se sinä?

Npfemma sanoi
Eilen valkonen Evo 7 kouvolassa, tulin armeijan defenderillä vastaan ;D
meikäläinen varmaan, liikenteessä olin eilennä ja eipä täällä kyllä toista valkosta 7 oo tullu vielä nähtyä.
 
Vs: Olitko se sinä?

Olitko se sinä, joka kaiveli nenää hopeisen Evo 7/8 ratissa eilen illalla Lappeenrannassa Gringos Locosin edessä (ja juuri ruokapöytämme vieressä) klo 23.40? ;D
 
Vs: Olitko se sinä?


eilen bongasin lahdessa valkoisen haikeula VR4:n, missä oli iso mitsuklubin tarra takalasissa. onkos tämä se mauritsian uusi?
 
Vs: Olitko se sinä?

nahkuri sanoi
eilen bongasin lahdessa valkoisen haikeula VR4:n, missä oli iso mitsuklubin tarra takalasissa. onkos tämä se mauritsian uusi?

Apinahan se on 8)
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään tuli vastaan valkonen Legnum vai oliko Galant(en oo expertti) Riihimäen lähistöllä 130 tiellä. Morjestin lopulta ku silmä hiffas :)
 
Vs: Olitko se sinä?

ketäs tuli valakosella fl legnumilla aamulla rasiontiellä vastaan elektroskandian kohtaa, csi tais rekkari olla.
 
Vs: Olitko se sinä?

MäTSi sanoi
ketäs tuli valakosella fl legnumilla aamulla rasiontiellä vastaan elektroskandian kohtaa, csi tais rekkari olla.
samanlainen kuin JS:llä? paitsi se on maasturi, oudot vanteet ja mustat autokaiteet (vaimitkänenytoli)? :D
 
Vs: Olitko se sinä?

Rehveli sanoi
samanlainen kuin JS:llä? paitsi se on maasturi, oudot vanteet ja mustat autokaiteet (vaimitkänenytoli)? :D
Kyseinen auto tuli vastaan Naantalin pikatiellä Naantaliin päin menossa noin puoli tuntia sitten.
 
Vs: Olitko se sinä?

Tumma legnumi salossa tänään mun galantin vieressä parkissa.. ..oltiin talkoohommissa siellä uudella nuorisohallilla.

Saman auton olen kai nähny usein ennenki salossa. Foorumilaisia??
 
Vs: Olitko se sinä?

Jani T:n FTO bongattu tuossa keskustassa parkissa, legukin oli täsmälleen samassa ruudussa joku aika sitten... Mutta miksi? ;D


EDIT: niin siis Karjaan keskustassa toki...
 
Vs: Olitko se sinä?

nahkuri sanoi
eilen bongasin lahdessa valkoisen haikeula VR4:n, missä oli iso mitsuklubin tarra takalasissa. onkos tämä se mauritsian uusi?
juu minähän se, eipä oo muita tommosia nytten tullu lahdessa vastaan, varsinkaan isolla klubitarralla varustettuina ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

tirsen auto bongattu kotipihassaan :) on kyllä komia tuo pfl spoikka
 
Vs: Olitko se sinä?

Kuka ajo mustalla evo kympillä mun perässä jonku matkaa hämeenlinnantietä lahdessa.
Jatkoit kouvolaan päin kun itse käännyin upon sillan kohdalla.
Omasta ruoskasta vinkuu jarrut niiiiiin saakelisti et oikee hävettää ajaa. :seina
 
Vs: Olitko se sinä?

emsii sanoi
Kuka ajo mustalla evo kympillä mun perässä jonku matkaa hämeenlinnantietä lahdessa.
Jatkoit kouvolaan päin kun itse käännyin upon sillan kohdalla.
Omasta ruoskasta vinkuu jarrut niiiiiin saakelisti et oikee hävettää ajaa. :seina
käsijarrulla on hyvä ajaa ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Valkone evoluutio salossa. Useana päivänä bongannu eri puolilla kylää.. tänään tais ajaa nokan eestä teoll. alueella kun olin risteyksestä kääntymäs.
 
Vs: Olitko se sinä?

akio sanoi
tirsen auto bongattu kotipihassaan :) on kyllä komia tuo pfl spoikka
Haa, katsoin siis oikein että se sinä olit, meillä oli veljen kassa alton jarrujen säätö operaatio meneillään pihassa.
Mikäs sut tänne metsään sai ajelemaan :D
 
Vs: Olitko se sinä?

Tirse sanoi
Haa, katsoin siis oikein että se sinä olit, meillä oli veljen kassa alton jarrujen säätö operaatio meneillään pihassa.
Mikäs sut tänne metsään sai ajelemaan :D
asiakaskäynti. piti mennä tietokone korjaamaan kun oli myyt demolaite eikä myyjä poistanut kaikkea tarvittavaa..
 
Vs: Olitko se sinä?

Rehveli sanoi
samanlainen kuin JS:llä? paitsi se on maasturi, oudot vanteet ja mustat autokaiteet (vaimitkänenytoli)? :D

onse aika maasturi, nyt olen sen kanssa samaan aikaan raision st1:llä, jottai romivannetta on alla.
 
Vs: Olitko se sinä?

_JS_ sanoi
Mikä vaan auto näyttää sun auton vierellä maasturilta ;D

http://gto.kuvat.fi/kuvat/Mitsubishi+Legnum/

Tuohan se tänne turkuun päin jäi pyörimään. Sori, jos liian törkeä ilmainen mainos ;) t. Jami / 99 Import
 
Vs: Olitko se sinä?

Hki "Veromiehen" risteyksen lähellä olevan varaosaputkan takana seisoi hopee evo8 ja etupihalla punainen ix. Punasen evon vieres pari keltatakkista jannua tupakilla klo10 aikaan kun menin transportterilla ohi.
 
Vs: Olitko se sinä?

Oiskos clubilaisia? Sininen Evo nelkku bongattu eilen Lappeenrannasta, siitä subwayn ohi ajelit ja käännyit sinne mäkee ylöspäin. Joo ja en oo Lappeenrannasta ni en osaa tarkentaa asiaa kadun nimillä ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

MitsuEvo3 sanoi
Oiskos clubilaisia? Sininen Evo nelkku bongattu eilen Lappeenrannasta, siitä subwayn ohi ajelit ja käännyit sinne mäkee ylöspäin. Joo ja en oo Lappeenrannasta ni en osaa tarkentaa asiaa kadun nimillä ;D

<- Asunut Lappeenrannassa 6v ja tajusin tasan tarkkaan mitä paikkaa tarkoitat, mutta en todellakaan tiedä mikä sen kadun nimi on ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Hyvinkäällä tuli klo 19 kieppeillä vastaan hopeanvärinen LHD Evo vitonen kirjavantolpan valoissa. Koitin heilutella Outlanderista, mutta ei kuski halunnut huomata.
 
Vs: Olitko se sinä?

tummanharmaa evo 7-9 flamingon parkkihallissa tänään. Oma Galantti oli parin rivin päässä
 
Vs: Olitko se sinä?

AneemineN sanoi
Zoussi piti bongata mutta empäs bongannut kun unohdin tulla käväsee putiikissa.
olis piitahnaa tarttennu :)
mitenkäs tää tohon mun bongaukseen liittyy ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

mystinengalant sanoi
Perus tommyz bongaus tehty siinä mäessä mikä menee nummelan honkkarille ja hankotielle. Olin pyörällä.
En tunnusta mitään! ps. olikos valot pyörässä? Tekis mieli lätkii naamaan semmosii jotka ajelee ilman valoi ja heijastimii tommoses kelis... :seina
 
Takaisin
Ylös Bottom