Olitko se sinä?

Vs: Olitko se sinä?

Zous sanoi
Jerkku Evotteli menemään tuossa 16 aikaan Hyvinkään keskustassa. Itse olin jalkamiehenä siinä Joutsenen nurkilla :)
Joo niin olin, ei tullutkaan huomattu laput silmillä taas ;)

Eilen Hyrylässä punainen evo 9 valkoisilla vanteilla. Sinä?
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas mahto ajella tänään iltapäivällä Kaarinassa vastaan mustalla Legnumilla? Tuli siinä morjesteltua :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

Divi sanoi
Ale tais ajella karkkilan läpi mua vastaa morjestelinki ja lähdin perää mut taisit jatkaa suoraan matkaa ???

Oon ite ollu apparin paikalla todennäköiseti silmät kiinni ja rouva puikoissa pakon edessä. Oli pikku rapula Pori Jazz / mökkiviikonlopun jäljiltä.
 
Vs: Olitko se sinä?

_JS_ sanoi
Kukas mahto ajella tänään iltapäivällä Kaarinassa vastaan mustalla Legnumilla? Tuli siinä morjesteltua :peukku


Minä tulin! Oltiin Mikon kanssa pitkästä aikaa ulkoiluttaa Legnumia :) Hyvän näköinen peli sulla :) -Jonna
 
Vs: Olitko se sinä?

Kalle-koo sanoi
Sininen evo 9 Pukinmäen mäkkärin autokaistalla ennen kahdeksaa?
Olin pari autoa edellä accordissa.

Meitsihän se siellä autokaistal odotteli emännälle iltapalaa.
Nimimerkillä mieluummin tossunalla kuin taivasalla.. :)
 
Vs: Olitko se sinä?

jomi sanoi
Minä tulin! Oltiin Mikon kanssa pitkästä aikaa ulkoiluttaa Legnumia :) Hyvän näköinen peli sulla :) -Jonna
No tulkaas sit ens viikon keskiviikkona ulkoiluttamaan Legua miittiin.
 
Vs: Olitko se sinä?

Muuten kyllä, mutta taitaa kippo mennä ennen sitä.. Laitoin eilen myyntiin :( mut vois sitä silti tulla pistäytymään.. :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Eilisiltana hämeentiellä kurvin jälkeisissä valoissa poispäin kaupungista, joku valkone legu venaili punasissa ku tulin kalasatamasta päin hurjaa vauhtia, enkä kerenny morottaa ku oli vanhat vihreet alla. :driver
 
Vs: Olitko se sinä?

tänään tuli 25 tiellä just ennen karjaata e10gallu vastaan valkoinen,olikohan mahdollisesti ojala ratissa ::) siin 9 jälk aamulla
 
Vs: Olitko se sinä?

Kouvolan Kankarolla ilta kuuden aikaan pöristeli sininen evo 9 valkoislla vanteilla.
Pari tuntia myöhemmin Utin absilla musta sigma kävi tankilla..
 
Vs: Olitko se sinä?

jomi sanoi
Minä tulin! Oltiin Mikon kanssa pitkästä aikaa ulkoiluttaa Legnumia :) Hyvän näköinen peli sulla :) -Jonna

Taisitte tänään käydä Länkipohjan Nesteellä? Joko on auto vaihtunu?
 
Vs: Olitko se sinä?

Evojen kokoontumisajot Lappeenrannan Deltan pihalla...? :) Tunnistaako joku omakseen tummansinisen nelosen tai mustan kolmosen tai mustan kolmosen nokka rutussa...? :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Shadow sanoi
Taisitte tänään käydä Länkipohjan Nesteellä? Joko on auto vaihtunu?

Kyllä vain, mehän se oltiin! Olisit tullu morjestaa! Kyllä vain, Legnum lähti uuteen kotiin äänekosken seudulle ja meille tuli tyttömobiili ;)
 
Vs: Olitko se sinä?

Ja muuten bongauksena klo 23 aikoihin Tampereen Klubin ohi pöristeli punainen evo, ja siitä hetkenpäästä tammelasta päin tullut pfl valkoinen legnum pongattu.. :driver
 
Vs: Olitko se sinä?

tänään tuusulantiellä jossain kehä 3 tienoilla tuli ohi tummanharmaa evo 8 (tais kääntyä tiksiin) ja vastaan tuli evo 9 samoihin aikoihin. Olin itse bmw:n kyydissä.
 
Vs: Olitko se sinä?

jomi sanoi
Kyllä vain, mehän se oltiin! Olisit tullu morjestaa! Kyllä vain, Legnum lähti uuteen kotiin äänekosken seudulle ja meille tuli tyttömobiili ;)

En ehtiny ku lähitte niin nopeesti :) Mikäs auto tuli tilalle?
 
Vs: Olitko se sinä?

Kyllikki tuli nyt tilapäisesti... JDM:stä ei kumminkaan luovuttu.. Juu lähdettiin nopeesti, kun mua jännitti ja kauhistutti se vaihto ja vaihto tehtiin vasta Patalahden Tb:llä.. Sinne ment se mamman mussukka.. Toivottavasti sai hyvän kodin.. :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Hangossa punanen evo 9 ilman spoileria, kuka? Oltiin duunikavereitten kaa siinä hampurilaispaikassa syömässä. :)
 
Vs: Olitko se sinä?

eilen yöllä oli valkonen facelift legu parkissa abc amiraalin pihassa, ajettiin melkein viereen parkkiin mun valkosella pfl galantilla :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Valkonen evo V ajoi ohi musta kun olin pyöräilemässä äsken vanhalla turuntiellä. Niin meikäläisen pyörästä kyllä pääsee helposti ohi...
 
Vs: Olitko se sinä?

maurichia sanoi
eilen yöllä oli valkonen facelift legu parkissa abc amiraalin pihassa, ajettiin melkein viereen parkkiin mun valkosella pfl galantilla :)

Liekö mun exä, sinnepäin se ainakin toissapäivänä lähti. En tiiä joko uus omistaja kirjottelee foorumilla.
 
Vs: Olitko se sinä?

Eilen illalla Vantaan ikean rampista lahen motarin rampille päin, musta 9 ajelit hetken Vivaroni perässä.?
 
Vs: Olitko se sinä?

valkoselle legnumille (pfl?) tuli huidottua volvosta lohjan tynninharjulla yhden pintaan
 
Vs: Olitko se sinä?

Olikos joku clubilaisista tänään tossa puolen päivän jälkeen kauhavalla Shellillä pesettämässä sinistä e39 VR-4 gallua..?
 
Vs: Olitko se sinä?

maurichia sanoi
eilen yöllä oli valkonen facelift legu parkissa abc amiraalin pihassa, ajettiin melkein viereen parkkiin mun valkosella pfl galantilla :)

Tulihaa sitä galanttia vähä kateltua ;) Olikii itseasias viikonlopun ainut nähtävyys ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

eilen 23 aikaan käpylän shellin parkissa valkone 4 time attack tarroineen. Kurvasin vivarollani sihen eteen ettet varmasti pääse suoraan lähtee.
 
Vs: Olitko se sinä?

Juurikin tällä hetkellä harmaa VR4 Legnum koikkarin prisman parkissa, valkoset vanteet ja takalasin kokonen clubin tarra ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään uuraisten ja jyväskylän välillä, tie 630
venäjän kilvissä punanen 9 (tuskin pyörii täällä :) )
Harmaa 7-9
Ja tietenki joku fto näky kanssa ;D
 
Vs: Olitko se sinä?


ajelikos akio tuossa n. tunti sitten vihdintietä kohti manskun risteystä? vai onko sulla edelleen lintulauta galantin kontin päällä?
 
Vs: Olitko se sinä?

Valkonen 10 näky parkissa ouninpohjalla hassin p-alueella
 
Vs: Olitko se sinä?

Eilen illalla Kouvolan Night Cruisingeissa pari bongausta; hallissa oli näytillä viininpunainen pfl Legnum, ulkona parkkipaikalla musta Galant vr4 jollain tuninx konepellillä ja vilaukselta vielä Raikalin (?) ex Legnum. Keitä olitta?
 
Vs: Olitko se sinä?

Tunari-82 sanoi
Oliko harri k/evo 7 hirvimäentiellä rallia katsomassa?

Oli, jätettiin Harrin auto siihen parkkiin ja mentiin Outlanderilla hakeen Painaan risteyksestä pyttipannut :)
 
Takaisin
Ylös Bottom