Vaikea malli myydä tuo Galant Dynamic

  • Viestiketjun aloittaja jnvaranke
  • Aloituspäivämäärä
J

jnvaranke

Guest
Mistä mahtaa johtua, että neliveto-Galant ei kiinosta ketään? Ylimääräinen,
ehjä auto, ei meinaa kelvata millään hinnalla.
Onko kellään tietoa mikä noissa vehkeissä pelottaa?
 
Vs: Vaikea malli myydä tuo Galant Dynamic

jnvaranke sanoi
Mistä mahtaa johtua, että neliveto-Galant ei kiinosta ketään? Ylimääräinen,
ehjä auto, ei meinaa kelvata millään hinnalla.
Onko kellään tietoa mikä noissa vehkeissä pelottaa?

Mistähän lähdettäisiin:

- Hinnat suhteessa laatuun ja kilsoihin, Ei kukaan osta esim. 17 vuotta vanhaa 1/3 miljoonaa ajettua autoa vaikka se olisi bout miten hyvässä kunnossa isolla rahalla jos samalla rahalla (tai puolta halvemmalla) saa esim. vastaavilla varusteilla lähes puolta vähemmän ajetun "kaksi-vetoisen"
- Ja pitäisi olla suhteellisen tarkat huolto-tiedot autosta, sillä näissä yleensä on varsin epämääräiset huoltohistoriat, ajetaan niin kauan kuin kestää, sitten kun vikaa alkaa tulee = myyntiin.
- Kalliit viat (ABS + sen anturit, aski, perä, kanittavat jarrut/satulat jne + muut timanttitiski osat)
- Ei sovellu hirveen hyvin käyttöautoksi, syö bensaa paljon, kontissa ei ole tilaa juuri millekkään, matka-autoksi sopii kyllä. (Tosin taitaa kaupparatsutkin nykyään ajella jo Dieseleillä)
- Ilmoitusten taso, ei kukaan osta autoa jonka myynti-ilmoituksessa ei kerrota mitään, otsikko on epämääräinen, ei ole kuvia/paikkakuntaa/kilsoja/huoltoja jne jne.. listaa voi jatkaa

Siinäpä nyt muutamia pointteja, ja tämän voi joku mode siirtää yleiselle jos tämä lähtee tästä rönsyilemään.
 
Vs: Vaikea malli myydä tuo Galant Dynamic

Puhakka melko hyvin kiteytti nuo dynyn "viat".

Vioista tekee vielä kalliita osien hinnan lisäksi se, että mikään taunus-korjaamo ei noita osaa korjata. Jakopääremontit tehdään moneen kertaan, ECUn oireillessa uhkaillaan uuden ostolla ja/tai ei ymmärretä sen olevan viallinen ja vaihdatetaan muita sähkökomponentteja summanmutikassa jne jne...

Bensan hinta ei varsinaisesti suosi tuota mallia. Ja kun siinä ei ole turboakaan, niin se jää vähän välimaastoon suorituskyvynkin suhteen. Neliveto on hyvä, mutta sitä ei tunnu monikaan tarvitsevan muuta kuin merkkinä takaluukussa. Silloin yleensä ostetaankin joku muka-nelivetoinen kippo, joka vie vähemmän soppaa (mutta jossa neliveto toimii huonosti/ei ollenkaan)...

Ihan hyvä laite se on, mutta rupeaa olemaan jo sen ikäinen, että omistajalta vaaditaan tiettyä perehtymistä mallin kanssa elämiseen.
 
Vs: Vaikea malli myydä tuo Galant Dynamic

Varmaan tosiasioita kirjoitat. Voisi päätellä, että osina myytynä, ja koppa paaliin, siitä mahtaisi saada se reilun pari tonnia mitä haetaan. Remontoitu moottori lie muutaman satasen arvoinen, 2 x alut ja uudet renkaat keräävät varmaan noin 500 ja silloinhan jo alkaisi puolet tavoitteesta saavautettu !

Malli on varmaan vaativa näille "Toyotan tontittajille" joilla ei ole kiinostusta muuhun kuin, että maavara ei ylitä kuutta senttiä.
 
Vs: Vaikea malli myydä tuo Galant Dynamic

jnvaranke sanoi
Voisi päätellä, että osina myytynä, ja koppa paaliin, siitä mahtaisi saada se reilun pari tonnia mitä haetaan.

En ihan nuinkaan sanoisi, kuitenkin tuo "kaksi tonnia" on varaman hintapyyntöjen alapäässä ja katsastettuna / täysin kunnossa olevana uskoisin että menee kaupaksi?, mutta hommana lienee se että pitäisi tehdä selväksi että auto nimenomaan ei ole ns. "pommi" vaan kaikin puolin kunnossa oleva jne. (esim. hyviä valokuvia alustasta, auton ulkokuoresta, sisustasta) ja mahdollinen huoltohistoria nettiin, milloin vaihdettu jakopään kamat yms yms. :peukku

Osina taasen myydessä, vaiva on varsin suuri ja koria / papereita ei paaliin kannata laittaa, vaan jos auto esimerkiksi ei ole vähäpäästöinen niin hyvä turbo-aihio. jne jne.
 
Vs: Vaikea malli myydä tuo Galant Dynamic

Oma mielipide: Jos omistaisin oikeesti hyvän dynamicin, en kyllä lähtis myymään, kuin vaan vastaavan turbon tieltä. :p

Joo mahd paljon vaan tietoa autosta, mut harvoin sitä kukaan luopuu hyvästä tommosesta, ne menee sit tuttavan kaupalla. Ja hyviä yksilöitähän varmaan suomessa on jotain muutama enää täs vaihees. :p

Sitten yks on se et dynamicin haluujilla on usein vastaavanlainen etuvetoinen "kampe" tallissa, ja ihan yhtä lailla siitäkin on päästävä eroon.

Mutta totta puhuen sanoisin et nykytilanne (varaosien saatavuus + ajan hammas) on tiputtanut nuo dynyjen hinnat etuvetosten gti mallien tasalle. Mut onhan se ajettavuus siinä autossa silti ihan omaa luokkaansa. :peukku

edit. Harmittavan moni noista dynyistä on nyt ollut mitä on, ihmettelen sinäänsä ihmisiä jotka ovat moista autoa huonosti pitäneet, siitä se vaan on kyse, esim siinä mallissa ne helmat mätänee vielä paljon herkemmin ku etuvedossa joten pitäis SUOJATA ne kunnolla + laiminlyödään muita huoltoja ja ihmetellään et bensaa menee. Mut tosiaan pitää olla todisteita ettei auto oo mikään pommi. Ja sit sijaintikin vaikuttaa, enpä oo usein nähny et eteläsuomessa esim kehä 3 sisällä pääsis dynamicki nettiautoon asti, täällä vois olla jopa ostajiakin. Täällähän asuu kaikki. :p
 
Vs: Vaikea malli myydä tuo Galant Dynamic

Tota myynti-ilmoitusta kun katselee.. Eihän siellä ole edes auton vuosimallia ???
Luulen, että monen ihmisen kiinnostus loppuu jo tuohon ilmoitukseen. Itse en edes vaivautuisi soittamaan jos ei ilmoituksessa voida ilmoittaa tärkeimpiä tietoja.
Monia varmaan kiinnostaa onko galanttisi gti vai glsi, molempia saanut nelivetoisena. Samaten vuosimalli on enemmän kuin tärkeä, koska 88-92 oli kahta eri painosta Gti Dynamicista.
Kuvahan kertoo enemmän kuin tuhat sanaa....

Mitä tossa nettiautossa katsellut, niin kyllä siellä ainakin galantit tuntuu omistajaa vaihtavan.

Mutta hyvää ei kannata edes myydä ;D
 
Vs: Vaikea malli myydä tuo Galant Dynamic

Tämä, mikä minulla on ylimääräisenä on vm.1990. Eri malleista en tiedä. Auton on ,omien sanojen mukaan, korjaillut Oululainen ammattimies, joten pommi se ei voi olla. Ja hyvin on 20000 minuakin kuljettanut.

Rallihommat vaan nyt on lopetettu ja nuotitusautoa ei tarvitse, siksi auto on ylimääräisenä, pestynä ja puunattuna "hyllyssä"
 
Vs: Vaikea malli myydä tuo Galant Dynamic

HuBu sanoi
Mutta hyvää ei kannata edes myydä ;D

Mutta mitäs sitte jos auto on hyvä ja haluaa vain suorityskykyisemmän tilalle ???

Ja kyllä näille dynyille kiinnostuneita ihmisiä on. Suurimmat ongelmat ollut myynnissä lähinnä pitkät välimatkat ja se että olisi heti pitänyt keritä 130km päähän :p
 
Vs: Vaikea malli myydä tuo Galant Dynamic

osku sanoi
Mutta mitäs sitte jos auto on hyvä ja haluaa vain suorityskykyisemmän tilalle ???

Ja kyllä näille dynyille kiinnostuneita ihmisiä on. Suurimmat ongelmat ollut myynnissä lähinnä pitkät välimatkat ja se että olisi heti pitänyt keritä 130km päähän :p


No jos auto on hyvä niin kannattaa kiittää herraa ainakin nyt heti kärkeen, niin mää ainakin tekisin. :palvo Kyllä oikeesti hyvä dyny mallia 91 maistuis....sanon edelleen et niitä ei oo kyl enää montaa, ja sit ykskää ei voi päätyä esim meikäläisen näköpiiriin :seina

Se on kieltämättä ongelma et kaik dynyt tuntuu olevan jossain tyyliin pohjois karjala, ja ihmisii asuu eniten suhteellisesti kehä 3 sisäpuolella ja parit muut isot kaupungit. Varmaan on prosentuaalisesti isoin osa dynyistä jossain syrjäseuduilla, ja kuka viittii lähtee ton hintaluokan autoo kalastelee kilometrien päästä.
 
Vs: Vaikea malli myydä tuo Galant Dynamic

Määrittele mikä on hyvä. Onko se hyvin toiminyt, kunnolla huollettu ja paljon korjattu vai mikä se sitten on?

Toi sininen on aikankin toimiva ja paljon korjattu. Kaikki "kalliit" viat siitä on korjattu. Samoin kuin tuosta harmaasta nelivedosta.

Eikä tuo matka tunnu olevan älytön este ihmisille. Pitää vain asennoitua siihen että on lomamatkalla, kuten moni tekee. Itse hain 50e auton 300km päästä, aikoinaan. Nykyään sekin on metallinkeräykses. ::)

Ihmiset on kuitenkin niin erilaisia joten mielipide asioita nämä taitaa olla.
 
Vs: Vaikea malli myydä tuo Galant Dynamic

jnvaranke sanoi
Mistä mahtaa johtua, että neliveto-Galant ei kiinosta ketään? Ylimääräinen,
ehjä auto, ei meinaa kelvata millään hinnalla.
Onko kellään tietoa mikä noissa vehkeissä pelottaa?

Jos ei millään hinnalle mee, niin maksan 100e ja tuun hakeen sen pois :)
 
Vs: Vaikea malli myydä tuo Galant Dynamic

osku sanoi
Eikä tuo matka tunnu olevan älytön este ihmisille. Pitää vain asennoitua siihen että on lomamatkalla, kuten moni tekee. Itse hain 50e auton 300km päästä, aikoinaan. Nykyään sekin on metallinkeräykses. ::)

on se on vähän ongelmallista jos myyjä kehuu peliä papan vanhaksi helmeksi niin ajat 300km:iä ja paikan päällä auto osoitautuukin joksikin s@@tanan täyspommiksi.
 
Vs: Vaikea malli myydä tuo Galant Dynamic

Kyllähän hyvä auto kannattaa hakee vaikka kuinka kaukaa. Ei ne bensat nyt niin paljoa maksa, vaikka matkaa ois 500km. Ja hyviä kuvia tietenkin kannattaa pyydellä, ennenkuin pitkälle lähtee... ::)
 
Vs: Vaikea malli myydä tuo Galant Dynamic

osku sanoi
Määrittele mikä on hyvä. Onko se hyvin toiminyt, kunnolla huollettu ja paljon korjattu vai mikä se sitten on?

Käskystä. 8)

Eli siis vaikkapa mimmoinen on hyvä galant. Vaikka moni mainostaa paljonkin ajettua autoa hyvänä on se aika epätodennäköistä joten sanotaanpa semmonen max 300t kieppeillä oleva yksilö.
Pohja ei saa olla mätä, eli mielellään sen hangon suojauksenkin jälkeen suojattu pariin otteseen itse tai liikkeessä. Koripelleistä ovetkin ruostuvat nopeasti läpi. Oikeastaan pelleissä ei tarttis olla paljon mitään ruostetta. Hyvä auto on vahattu ainakin 2-3 kertaa vuosittain, mikä olisi suomen oloissa erittäin positiivista.

Nelivedon Laatikon oltava noille kilometreille melkeen kertaalleen remontoitu. Alustasta on täytynyt vaihtaa kaikki kulutusosat jos sen on oltava hyvä. meinaan rt päitä, jousia ja iskareita ainakin. Tod näk muutakin sälää voi olla mennyt, kytkintä yms.
Liikkeen huoltokirjaa ois hyvä olla mahd pitkään ja sen jälkeen dokumentit siitä öljyt on vaihdettu vähintään 10t välein . Dynyissä vaihdetaan myös voimansiirron öljyjä. Varsinkin dohc koneessa jakopää pitää myös olla asianmukaisesti hoidettu, eli remontin yhteydessä vaihdetaan kaikki ja mielellään se vesipumppukin.

Hyvää vaihdokkia on myös ajettu siististi. Alustassa ja voimansiirrossa ei sais tuntua koeajolla välyksiä. Esim hyvät dynyt ei oo olleet mitään sorateiden herroja mitä ne tuntuu kyllä olleen aika monessa tapauksessa. Ei ole myöskään revitelty vetareita paskaks yms. Ei myöskään mikään kiertopalkinto tyyliin otteessa nro 25. Et moni on ajanu ja todennu et vaihtoon vaan tääkin p*ska.

Aika monilla tuppaa myyntivaiheessa nää yksilöt olee hyviä ja toimivia. Esim niitten oikeesti hyvien autojen ilmoituksissa kerrotaan kilometrit siinä OIKEESSA SARAKKEESSA. :peukku

Perjaatteessa hyvin toiminut ei pelkästään riitä, galant on voinut hyvinkin toimia hyvin ilman isompia korjauksia ja huoltoja (!) ja sitten kosahtaa juuri omalla kohdalla.

Ja kyllähän autoa lähtee 500km päästä hakemaan muttei mielellään toteemaan et olipas pommi!
 
Vs: Vaikea malli myydä tuo Galant Dynamic

Vähän :eek:fftopic mutta sivuaa aihetta...

Ei liity välttämättä tähän ko. auton myyntiin mutta jos tunnearvoa ja oman työn määrää aletaan hinnoittelemaan myytävää autoa varten, jää auto myymättä. Ja vaikka autoon olisi ostettu vaikka mitä uutta osaa niin silti kannattaa pitää järki päässä eikä yritä suoraan lisätä sijoittamaansa rahasummaa auton myyntihintaan. Tekisi mieli pasteta yks Sapporon myynti-ilmoitus nettiautosta, mutta jokainen hakekoon sen itse jos kiinnostaa. Ko. autoa myydään hirveeseen ylihintaan ajamattomien kilometrien takia, veikkaan että jää myymättä koko auto. Tässäkään kysyntä ja tarjonta ei kohtaa ainakaan tuohon hintaan.

Mitä tulee ajettuihin kilometreihin, tässäkään tapauksessa ääripäät ei ole hyvä juttu. Helposti näiden käyttöautojen kohdalla tilanne on se että ikäisekseen todella vähän ajettu auto on ollut uudesta asti jollain vanhuksella joka on ajanut tyyliin kerran viikossa 5km lenkin kauppaan ja takaisin, eli moottori ei ole koskaan päässyt kunnolla lämpenemään edes käyntilämpötilaan. Huollot on laiminlyöty koska se on kallista. Körötelty tyhjäkäynnillä koko matka, ja ajonopeus on säädelty kytkintä luistattamalla. Vanhuksen siirryttyä ajasta ikuisuuteen, omaiset myyvät sitä erikoisen hyväkuntoisena ja uskomattoman vähän ajettuna, kilometrit voi tarkistaa -yksilönä. Äääriesimerkki muttei mahdoton ajatus.

Nyt jos puhuttaisiin aasinsillan kautta ::) Nettiauton ilmoista niin ensimmäinen juttu mikä saa aikaiseksi hylkimisreaktion on se että on myyjältä kysytty julkisesti mitä hyvänsä niin vastaus on "vastattu s-postiin". Ei tuo ainakaan herätä kovin vahvaa luottamusta myytävästä kohteesta. Samat asiat pitää myyjältä lypsää jokaisen henkilökohtaisesti, kun myyjä olisi samalla vaivalla tuon vastauksen kirjoittanut sen "vastattu s-postiin" tilalle, jolloin kaikki muutkin sen voisivat sieltä lukea. Tällaisista ilmoista tulee mieleen että vedätetään jokaista urpoa ja valehdellaan minkä keritään, jokaiselle kysyjälle eri tavalla, riippuen kysyjän tietämättömyydestä ja hyväuskoisuudesta. Joka on herkkäuskoisin uskoo kaiken ja maksaa sen mitä pyydetään vaikka auto ei hinnaltaan ja kunnoltaan vastaa lähellekkään sitä mitä siitä on valehdeltu.

Toinen asia joka aiheuttaa hylkimisreaktion on se että auton hintaa koitetaan väkisin nostaa pakkomyymällä "kalliita" soittovehkeitä tms. varusteita auton mukana. Esimerkiksi minä kun en mitään hifi-tuning -hässäköitä tarvitse niin sivuutan tällaiset ilmoitukset koska haluamani soittovehkeet löydän kaupasta, (tai yleensä sellainen löytyy kotoa jo valmiiksi) ja koska melulähteen tehotaso ei tarvitse hipoa kilowatteja niin en sellaisesta halua maksaa mitä en tarvitse.
 
Vs: Vaikea malli myydä tuo Galant Dynamic

GSR sanoi
Nyt jos puhuttaisiin aasinsillan kautta ::) Nettiauton ilmoista niin ensimmäinen juttu mikä saa aikaiseksi hylkimisreaktion on se että on myyjältä kysytty julkisesti mitä hyvänsä niin vastaus on "vastattu s-postiin". Ei tuo ainakaan herätä kovin vahvaa luottamusta myytävästä kohteesta. Samat asiat pitää myyjältä lypsää jokaisen henkilökohtaisesti, kun myyjä olisi samalla vaivalla tuon vastauksen kirjoittanut sen "vastattu s-postiin" tilalle, jolloin kaikki muutkin sen voisivat sieltä lukea. Tällaisista ilmoista tulee mieleen että vedätetään jokaista urpoa ja valehdellaan minkä keritään, jokaiselle kysyjälle eri tavalla, riippuen kysyjän tietämättömyydestä ja hyväuskoisuudesta. Joka on herkkäuskoisin uskoo kaiken ja maksaa sen mitä pyydetään vaikka auto ei hinnaltaan ja kunnoltaan vastaa lähellekkään sitä mitä siitä on valehdeltu.

Aamen.

Lisäksi foorumin myyntipalstalla lukee otsikon alla : nettiauto id xxxxxx
 
Vs: Vaikea malli myydä tuo Galant Dynamic

Nyt on pakko pistää kommenttia...

Alleviivaan tuon "Vaikea malli myydä tuota Galant Dynamic". Itselleni moinen kulkeutui monen mutkan kautta ja ajatuksena oli vain niputtaa auto. Ja leiman jälkeen myydä pois. Mutta nyt näin jälkiviisaana voin sanoa, että tulipa tehtyä todellinen virhearvio tämän asian suhteen. Ennen kuin ostin kys. rungon ja moottorin kyselin/selvittelin laitteen mahdollista arvoa. Ja esim täällä foorumilla pidettiin laitetta hyvinikin arvokkaana (verrattuna siihen mitä rungosta ja moottorista maksoin). Ja kun laite sitten tuli lopulta leimattuna myyntiin, niin todellisia ostajia ei sitten ollutkaan. Mutta omassa tapauksessa luulen syyn olevan liian kova hinta (joka perustuu siihen mitä projekti kaikkiaan kustanti). Eli olisi kannattanut harkita tarkemmin ennen kuin aloitin projektin (tienaamaan näillä projekteilla ei ainakaan pääse).

Sitten täytyy hiukan kommentoida tuota :
"Nyt jos puhuttaisiin aasinsillan kautta Nettiauton ilmoista niin ensimmäinen juttu mikä saa aikaiseksi hylkimisreaktion on se että on myyjältä kysytty julkisesti mitä hyvänsä niin vastaus on "vastattu s-postiin". Ei tuo ainakaan herätä kovin vahvaa luottamusta myytävästä kohteesta. Samat asiat pitää myyjältä lypsää jokaisen henkilökohtaisesti, kun myyjä olisi samalla vaivalla tuon vastauksen kirjoittanut sen "vastattu s-postiin" tilalle, jolloin kaikki muutkin sen voisivat sieltä lukea."

Useasti kysymykset eivät ole olleet täysin saman sisältöisiä, joten olen katsonut parhaaksi vastata spostiin. Ja jos vastaisin joka kysymykseen nettiauton palstalle, niin taitaisi tila loppua hyvinkin pikaisesti. Ja viimeiseksi...Tosi ostajat soittavat...

Summa summaarum...Taitavat olla jo nuo Gallut sen varran vanhoja, että niistä ei enää isoja rahoja saa...

J:Koslonen Nettiauto ID:1054642 =)
 
Vs: Vaikea malli myydä tuo Galant Dynamic

Tuo mystinengalantin kuvailema hyvä yksilöhän olisi erinomainen. Harva henkilö, joka käyttää autoa pelkästään kulkuvälineenä sen ilman suurempia kiinnostuksia sitä kohtaan, pitää tuollaista huolta normiautosta. Tietenkin harrastajat ja järkevät ihmiset ovat erikseen :)

Ja tottahan se on, että ei näin kohta 20v vanha tuollainen auto arvokas ole, vaikka olisikin hyvässä kunnossa. Tonni on hyvä hinta, senkin verran jos saa niin voi olla ylpeä auton säilyttämästä arvosta.
 
Vs: Vaikea malli myydä tuo Galant Dynamic

GSR sanoi
Nyt jos puhuttaisiin aasinsillan kautta ::) Nettiauton ilmoista niin ensimmäinen juttu mikä saa aikaiseksi hylkimisreaktion on se että on myyjältä kysytty julkisesti mitä hyvänsä niin vastaus on "vastattu s-postiin". Ei tuo ainakaan herätä kovin vahvaa luottamusta myytävästä kohteesta. Samat asiat pitää myyjältä lypsää jokaisen henkilökohtaisesti, kun myyjä olisi samalla vaivalla tuon vastauksen kirjoittanut sen "vastattu s-postiin" tilalle, jolloin kaikki muutkin sen voisivat sieltä lukea. Tällaisista ilmoista tulee mieleen että vedätetään jokaista urpoa ja valehdellaan minkä keritään, jokaiselle kysyjälle eri tavalla, riippuen kysyjän tietämättömyydestä ja hyväuskoisuudesta. Joka on herkkäuskoisin uskoo kaiken ja maksaa sen mitä pyydetään vaikka auto ei hinnaltaan ja kunnoltaan vastaa lähellekkään sitä mitä siitä on valehdeltu.

Tästä syystä kannattaa olla kaksikin eri s.postiä ja kysyä samaa. Vertailla sitten niitä vastauksia miten paljon eroaa toisistaan? ;D heh heh.

Mä ostin nyt ensinmäisen autoni liikkeestä ja varmaan ostan jatkossakin.
Jokaisessa nettiautosta ostetussa autossa on ollut jollakin tapaa jotain sellaista vikaa mitä myyjä ei ole suostunut kertomaan.. Tokihan autoliikkeissäkin pelataan likaista peliä, mutta niille on hyvä mennä valittamaan jälkeenpäin ja ruikuttamaan takuu remonttia ;D
 
Vs: Vaikea malli myydä tuo Galant Dynamic

maxp sanoi
Ennen kuin ostin kys. rungon ja moottorin kyselin/selvittelin laitteen mahdollista arvoa. Ja esim täällä foorumilla pidettiin laitetta hyvinikin arvokkaana (verrattuna siihen mitä rungosta ja moottorista maksoin). Ja kun laite sitten tuli lopulta leimattuna myyntiin, niin todellisia ostajia ei sitten ollutkaan. Mutta omassa tapauksessa luulen syyn olevan liian kova hinta (joka perustuu siihen mitä projekti kaikkiaan kustanti). Eli olisi kannattanut harkita tarkemmin ennen kuin aloitin projektin (tienaamaan näillä projekteilla ei ainakaan pääse).

Kyselitkö auton arvoa silloin 5 vuotta sitten? Tuossa ajassa hinnat tippuu väkisinkin ja vaikka olisi tehty mitä ja laitettu rahaa kiinni niin tuskin saa niitä takaisin.
Näyttäähän tuolla nettiautossa kiinnostuneitakin olevan...

Tällä hetkellä taitaa olla toi evobuumi menossa joten ei Dynamicilla ole hirveesti kysyntää vai olenko väärässä?
 
Vs: Vaikea malli myydä tuo Galant Dynamic

http://www.japanimports.fi/index.php?pageid=1&aid=14&bid=26&lang=fi

Taitaa kohta olla joka kylässä jo kolme kappaletta. Noh hyvä autohan tuo on.
 
Vs: Vaikea malli myydä tuo Galant Dynamic

OT
:eek: :eek: TME :p :driver
 
Vs: Vaikea malli myydä tuo Galant Dynamic

tepi sanoi
http://www.japanimports.fi/index.php?pageid=1&aid=14&bid=26&lang=fi

Taitaa kohta olla joka kylässä jo kolme kappaletta. Noh hyvä autohan tuo on.

Mielenkiintoinen havainto liittyen evoihin: jos laskee yhteen kaikki näiden firmojen tuomikseen ilmoittamat evo kolmoset, niitä on todella paljon enemmän kuin veropäätöksiä. Osa on varmasti mennyt tax free käyttöön, mutta toisaalta on niitä ohi "virallisten" kanavienkin tuotu. Joku huijaa!
 
Vs: Vaikea malli myydä tuo Galant Dynamic

cristan sanoi
Tällä hetkellä taitaa olla toi evobuumi menossa joten ei Dynamicilla ole hirveesti kysyntää vai olenko väärässä?

Kyllä kysyntää näyttäisi olevan. Huomattavasti enemmän innokkaita ostajia kuin 5vuotta sitten ;)
 
Vs: Vaikea malli myydä tuo Galant Dynamic

nokonzok sanoi
Mielenkiintoinen havainto liittyen evoihin: jos laskee yhteen kaikki näiden firmojen tuomikseen ilmoittamat evo kolmoset, niitä on todella paljon enemmän kuin veropäätöksiä. Osa on varmasti mennyt tax free käyttöön, mutta toisaalta on niitä ohi "virallisten" kanavienkin tuotu. Joku huijaa!

OT sori ;D

Tullilla kusee veropäätösten tekeminen niin pahasti tällä hetkellä että moni vero on varmaan tulossa vasta. Osa autoista on mennyt ralliin/sprinttiin ja osasta autoista on mahdollisesti verotusajankohtaa lykätty. Ei sekään mikään tyhmä veto kun Lancerien hinnat alenee jatkuvasti ja sitä myötä verojen määrä. Itsellänikin valitus vetämässä veroista ja pari sataa näillä näkymin jo tulossa takaisin.

Mutta meidän kylässä 35 000 asukasta onki 4 Lancerii ja ainaki 5. tulossa :'( Pistäkää paremmaks.
 
Vs: Vaikea malli myydä tuo Galant Dynamic

Vaikuttaakohan vuodenaika yhtään tohon nelivetojen kysyntään ???

Ja kyllähän noitten arvot nyt 4-5 vuoden sisällä on ihan kiitettävästi laskenu, erityisesti tuon nelikon kun tuntu aikanaan sen pyynnit olevan aika kovia. Mutta tosiaan, kukas sitä ihan huippuhyvästä luopuis!
 
Vs: Vaikea malli myydä tuo Galant Dynamic

Feppi sanoi
cristan sanoi
Tällä hetkellä taitaa olla toi evobuumi menossa joten ei Dynamicilla ole hirveesti kysyntää vai olenko väärässä?
Kyllä kysyntää näyttäisi olevan. Huomattavasti enemmän innokkaita ostajia kuin 5vuotta sitten ;)

Itse asiassa noita aitojakaan ei saa japanista enään kuin kovalla rahalla. Huutokaupoissa about kerran kuussa (manuaali) ja hankoon hinta kipuaa hyvä kuntoisella manuaalilla yli 2500e:n. Stock varasto hinta pyörii 500t jenii ylöspäin. Lisäks pitää muistaa että aito on aito.
 
Takaisin
Ylös Bottom