Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Vs: E3* galantin omistajat joilla ilmastointi,KYSYMYS.
Juu, tuo oikean puoleinen punainen on painetunnistimen liitin, painetunnistin on siinä kuivurin päässä ja
tuo vasemmalla oleva liitin on ilmastoinnin flektin. Tuosta keskimmäisestä ei ole muistikuvaa mihin menee.
Vs: Legnum/Galant VR4 bensan kulutus
Auto haettiin tänään Hangosta.
Automaatti, 400km 38l, eli alle kympin meni sataselle.
Oli kuitenkin jonkin verran ohituksia ja reipasta vauhtia motarilla.
Satasen vauhdissa kierroksia 2400rpm, niin ja vakio rengaskoko
Vs: '89 Galant GTi 2.0i 16v DOHC Vetoakselit / nivelet
Ei muista ulkoa mitä tuo tiivistesarja maksaa. Tosiaan jyväskylän merkkiliike (autobest) on suht kallis, eikä hinnoissa oo paljon neuvottelu varaa. Melkein kannattaa käydä varaosamaailmasta kysymässä paljon tuo kyseinen tiivistesarja...
Vs: vm.89 E33 GTI Galant sammui ajosta, ei käynnisty
Ei siellä ECU "naksu", vaan ecun ja b.pumpun yhdistelmärele. Mikä ei tosin kerro mitään ecun varmasta toiminnasta...
Vs: Joko sinä olet tilannut VR4 Galantin / Legnumin?
Kaverilla on tuollainen -91 GTO kilvissä. Meni ainakin Keski-Suomessa Jyväskylässä kilpiin
valojen vaihdolla. Autoon vaihdettiin Valtran traktorin umpiot ja leima paperiin.
Vs: Galant GTi -90 dyn-4, ecu vai mikä hajalla? Vianetsintää...
Morjens!
Mulla löytyis tuohon galanttiin toimiva ecu.
Finnware systemsillä huollettu ja takuutakin jäljellä.
ilmottele jos kiinnostaa. Sillä saisit sen pelaamaan ja ajoon ja
saisit rauhassa korjailla sitä omaa ecua
Vs: Nyt tarvitaan apua!!!
Omasta galantista meni myös jokunen aika sitten laturista jännitteensäätäjä. Soitin rupes pätkimään ja ajovalojen polttimot palo.
Mittaamaan jännitettä, tyhjäkäynti 13,2v ja 3000 rpm hyppäs 18 v. Ei muuta kun äkkiä laturi vaihtoon, ettei hajota mitään muuta.
Vs: VR4 galant / Evo 1-3 kuskit huom Viskopaketti sökö vai ei
Näin oletinkin että löytyy hyllystä.. Nopeahan tuo visko on vaihtaa tuohon, mutta melkein vaihtais koko laatikon sit kerralla, kun kerran kakkonenki rutisee jo.
Ajelin lenkin ja annoin auton seistä tunnin, ennen kuin testasin tuon
Vs: VR4 galant / Evo 1-3 kuskit huom Viskopaketti sökö vai ei
No niin...
Juu, ei jaksa vääntää...
Yrittää etutassut lähtee pyörii kans, ja niin karkaa koko auto tunkin päältä... meinasi käydä näin..
eli viskoa metsästään... :peukku