Mitä olet tänään rassaillut?

Vs: RE: Mitä olet tänään rassaillut?

Eilen rassaillut Galantin loppuun leimaa varten ja tänään päivällä lattiasta kattoon imurointi, ja toiv. pian ennättää painehuuhtelemaan koko sisustan :)
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Vaihdoin vaimon saabiin uudet etuvalojen umpiot, tarvii sanoa että saabin insinööri ollu fiksumpi tässä asiassa kuin volvon, paljon helpompi vaihtaa
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Galantin venttiilinvarren kumit vaihdettu, kansi ja nokat paikoillaan.
Tosin nyt aluksi vain tuohon em. nelospyttyyn, on sen verran haastavaa. Pitää vielä venttiilinjousi paikoillaan kaivella se vanha kumi pois, jousi ei mahdu nokan alta tulemaan pois...

"yllättäen" edellisen kansiremontoijan jäljiltä yhden nokan pukin pultit oli sormikireydessä.
Tekemäni "vaste" jousen painamiseen tulee siis niihin pukkeihin kiinni.
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

purkanu muutamia osia siskon vanhasta lankusta talteen,loppu menee kierrätykseen
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Melkein tuli vaihdettua autoon soitin, olin epähuomiossa ostanut ISO-adapterin jossa sukupuoli sama kuin soittimen piuhoissa :D

Tulipahan samalla kokeiltua että soittimeen tilaamani asennuskehys oli passeli ja kun kerran kojelauta oli jo puoliksi atomeina niin purin vähän lisää ja nappasin jo aiemmin lomauttamani FM-lähettimen kaapelit pois sieltä hengailemasta. Myös valosummerin piuhan nappasin irti kun on niin ärsyttävä ääni (huutaa aina jos on valot päällä, mutta auto ei ole käynnissä :seina)

No pitää käydä ensi viikolla ostamassa uusi kaapeli oikealla liittimellä ja kolvi taas kuumaksi :peukku

Sen jälkeen voisi viimeinkin alkaa tekemään kauppoja Jerkun kanssa siitä soittimesta ::)
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Evoa tuli päivä räpläiltyä sisäpuolelta.. takasumuvalo sai uuden katkaisimen ja paikan kuten valojen korkeudensäätöpalikka.. plx viritelty lambdaa vaille valmiiksi.. tulipahan löydettyä mielenkiintoisia nappeja ja piuhojakin kun purki kojelautaa enemmän.. mm. Clifford hälyttimen johtoja, jotka valitettavasti napsittu poikki enkä boksia ainakaan vielä löytänyt mistään, tuskin löytyykään.. jotain johtoja onnistuin varmaan tuhoamaan kun ovet lukkiutuvat nyt automaattisesti n.30 sekunnissa :D
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

kirppu1990 sanoi
jotain johtoja onnistuin varmaan tuhoamaan kun ovet lukkiutuvat nyt automaattisesti n.30 sekunnissa :D

Oiskohan joku keskuslukituksen oven tunnistimen kaapeli tms? Monissa autoissahan jos avaat kakesta lukot, mutta et avaa ovia niin hetken päästä napsahtaa takaisin lukkoon... Varsinkin jos jotain vanhaa hälytintä olet rassaillut/irroitellut samalla, niin voihan olla että joku tollanen tieto ei nyt kulje enää oikein ???
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Zous sanoi
Oiskohan joku keskuslukituksen oven tunnistimen kaapeli tms? Monissa autoissahan jos avaat kakesta lukot, mutta et avaa ovia niin hetken päästä napsahtaa takaisin lukkoon... Varsinkin jos jotain vanhaa hälytintä olet rassaillut/irroitellut samalla, niin voihan olla että joku tollanen tieto ei nyt kulje enää oikein ???

Siis hälyttimestä oli vain johtoja jäljellä jotka eivät olleet missään kiinni.. lojui vaan kojelaudan takana ja sieltä otin vaan pois pölyä keräämästä.. tosin ratin takaa joutu kaivelee yhen johtoparin jotka ei ollu myöskään kiinni.. ehkä samalla olen tunaroinut jotain.. täytyy tutkia kun ensikerralla menen evon kimppuun.. kuskin puolen jalkotilaan tulee myös jostain kaksi mystistä johtoa jotka oli nappastu poikki; ilmeisesti konehuoneen puolelta tulee.. täytyy etsiä ne oven tunnistimen piuhat seuraavaksi (vinkkejä saa antaa mistä lähteä etsimään) :)
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Galanttia hetki ihmetelty, ei parantunut käynti paskaantuneen tulpan vaihdolla.
Venttiilinkumit tuli vaihdettua puolimiten turhaan, taitaa olla suutin paskana ja liiasta bensasta sotkeentuneet tulppa ja sylinteri. No, tuli havaittua löysälle jäänyt laakeripukki ja saattaahan tuo öljynkulutustakin vähentää.
Foorumilta hakemalla löytyi ketju hajonneesta suuttimesta ja jutuissa kerrotut oireet täsmäävät ihan 110%, juuri 2000-3000 kierroksen väli on nyt ihan hengetön

http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=42142.0
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

-99 avensiksesta laturin irroitin kun lopetti lataamisen. Olihan helvetillinen homma. Tuossa mallissa pitää VETOAKSELI irroittaa että saa laturin pois. Lähtee kyllä välittömästi kiertoon kunhan jostain keksin vaihtolaturin.
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Zous sanoi
Sen jälkeen voisi viimeinkin alkaa tekemään kauppoja Jerkun kanssa siitä soittimesta ::)

Puhettahan oli jos mahtuu, niin silloin sovitaan kaupat. Hyvä, että sopi itsellä olisi muuten pyörinyt vain jaloissa :)
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Eilen tuli mökkireissun paluumatkalla tehtyä ylimääräistä hommaa rengasrikon vuoksi. Paljon kiitoksia DaJackal renkaan lainasta! Tuli loppumatka paljon mukavammin ja nopeammin. :peukku :driver
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Jouni_K sanoi
Eilen tuli mökkireissun paluumatkalla tehtyä ylimääräistä hommaa rengasrikon vuoksi. Paljon kiitoksia DaJackal renkaan lainasta! Tuli loppumatka paljon mukavammin ja nopeammin. :peukku :driver

Onneks ei menny ens lauantaina? :)
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

mystinengalant sanoi
Onneks ei menny ens lauantaina? :)

Jep. Juhanilla jo suunnitelma saada toiset renkaat alle. Siis omasta tallista vaan vanteille kumit. Ei pitäisi olla ongelmia dynopäivää silmällä pitäen.
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Jerkku sanoi
Puhettahan oli jos mahtuu, niin silloin sovitaan kaupat. Hyvä, että sopi itsellä olisi muuten pyörinyt vain jaloissa :)

Mahtuhan se, vielä ku jaksan tehdä uuden kaapelin niin voisi laittaa iskelmää pauhaamaa ;D

Sanot vaa paljonko haluut siitä niin tuon rahaa kouraan :peukku
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Rassailin nyt illalla kahdesta takapotku galantista moottorit pois ja toiseen sitten asensinkin vielä moottorin. Kyllä se vaan on vanhoja autoja mukava rassailla :p
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Tuunannut Colt CZT:n ecua. On kyllä yksi pirulainen ohjausboksiksi, oikeastaan kaikki on tavalla tai toisella hankalaa verrattuna alkeellisempiin ja hyvin tuettuihin Evo 1-9 bokseihin.
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

ast sanoi
Tuunannut Colt CZT:n ecua. On kyllä yksi pirulainen ohjausboksiksi, oikeastaan kaikki on tavalla tai toisella hankalaa verrattuna alkeellisempiin ja hyvin tuettuihin Evo 1-9 bokseihin.
Mikäs siinä on hankalampaa Checksummin lisäks?
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

timppa811 sanoi
-99 avensiksesta laturin irroitin kun lopetti lataamisen. Olihan helvetillinen homma. Tuossa mallissa pitää VETOAKSELI irroittaa että saa laturin pois. Lähtee kyllä välittömästi kiertoon kunhan jostain keksin vaihtolaturin.

Nii eikös se teitin avensis ollut diisseli? Aiku nams, siinä se on kyllä kivassa paikassa. :)

kirppu1990: Mulla ei ole mitään hälyjä tms. omassa eevokissa, tosin vitonen on kyseessä, mutta mulla vetää myös ovet lukkoon 30sek kuluttua jos ei avaa ovia. Siis tämä vain tapahtuu siinä tilanteessa, kun avaan ovet enkä mene autoon sisään. Muuten ei lukitse esim. jos kerran käyttää oven auki ja mäiskäsee kiinni.
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

kirppu1990 sanoi
Siis hälyttimestä oli vain johtoja jäljellä jotka eivät olleet missään kiinni.. lojui vaan kojelaudan takana ja sieltä otin vaan pois pölyä keräämästä.. tosin ratin takaa joutu kaivelee yhen johtoparin jotka ei ollu myöskään kiinni.. ehkä samalla olen tunaroinut jotain.. täytyy tutkia kun ensikerralla menen evon kimppuun.. kuskin puolen jalkotilaan tulee myös jostain kaksi mystistä johtoa jotka oli nappastu poikki; ilmeisesti konehuoneen puolelta tulee.. täytyy etsiä ne oven tunnistimen piuhat seuraavaksi (vinkkejä saa antaa mistä lähteä etsimään) :)

Voiskohan olla että ovikytkin ei maadoita.
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Nyt on legnumiin vaihettu molemmat alatukivarret, viellä 3cm korotus alustaan niin pääsee kotija :seina ei saanut 12tunnin työpäivästä tarpeekseen niin piti tulla harrastamaan -_-
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

DyhWe sanoi
Voiskohan olla että ovikytkin ei maadoita.

yksi irrallinen maadotusjohto löytyi ja rykäsin kiinni.. en ehtiny jäädä kuitenkaan kuulostelemaan niitä ovia.. viikonloppuna sitten kun aikaa touhuta enemmän niin käyn tsiikailemassa..

furtzi sanoi
kirppu1990: Mulla ei ole mitään hälyjä tms. omassa eevokissa, tosin vitonen on kyseessä, mutta mulla vetää myös ovet lukkoon 30sek kuluttua jos ei avaa ovia. Siis tämä vain tapahtuu siinä tilanteessa, kun avaan ovet enkä mene autoon sisään. Muuten ei lukitse esim. jos kerran käyttää oven auki ja mäiskäsee kiinni.

ehkäpä minulla se ei ole ennen toiminut ja nyt se sitten alko toimii? siitä en tiedä miten paljon evo iv/v eroaa sähköisesti toisistaan.. luulisi olevan hyvin lähelle samankaltaiset.. never know..
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Vaihdoin Accordiin taakse jarrulevyt ja -palat. Oujee. Kun aloin lopulta kasaamaan jarruja, niin huomasin etten saanut painettua toisen satulan mäntää sisään asti. Se olikin niin ruostessa että piti laittaa putsaten koko mäntä. No, jarrut jäi ilmaamatta, yksin kun olin. Kaiken lisäksi huomasin kotipihassa että kyseinen jarru kävi tosi kuumana jo tuon 4 km ajon jälkeen. Männän jumitteluun en usko, kun meni ihan sormella painamalla sisään. Eipä vaan aina käsitä näitä vehkeitä. Tutkimma viikonloppuna...
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Basbarduu sanoi
Mikäs siinä on hankalampaa Checksummin lisäks?

kaikki! mm. ecun ominaisuudet "suojella" moottoria. Samalla vaikeuttaa rukaamista.... jne.. :seina
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Hitsannut tuota jumalan hylkäämän Mondeon puskuria. PC:n hitsaaminen on niin persiistä. :seina Murrr. Yhdessä välissä meinasin jo epäkeskolla hioa ranteet auki kun tuntui että kun yhden halkeaman sai hitsattua niin vierestä aukes toinen ja koko perhanan puskuri vaan väänty ja väänty enemmän. Huomenna kilo kittiä päälle ja toiveet että pysyy kasassa.
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Evosta jakopää purettu ja todettu että vesipumppukin ois pitäny tilata. No tilasin txtailla klo21 ja huomen pitäs saada se jo :)
eipä tarvitte kammen pulttia avata kun ei tasapainolaitteita tuosta koneesta löydy. Mielenkiintoista ois tietää mitkä sisuskalut tuos on ;D no saapahan palauttaa tp hihnan ja rullan...
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Harri K sanoi
Mielenkiintoista ois tietää mitkä sisuskalut tuos on

Kurkataan öljypohjan kautta kun seuraavan kerran olet vaihtamassa öljyjä ? Näkee ainakin kanget ,jos ne on jotain muuta kuin orkkis niin silloinhan on kaikki paremmin kuin hyvin.
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

miikka sanoi
Vaihdoin Accordiin taakse jarrulevyt ja -palat. Oujee. Kun aloin lopulta kasaamaan jarruja, niin huomasin etten saanut painettua toisen satulan mäntää sisään asti. Se olikin niin ruostessa että piti laittaa putsaten koko mäntä. No, jarrut jäi ilmaamatta, yksin kun olin. Kaiken lisäksi huomasin kotipihassa että kyseinen jarru kävi tosi kuumana jo tuon 4 km ajon jälkeen. Männän jumitteluun en usko, kun meni ihan sormella painamalla sisään. Eipä vaan aina käsitä näitä vehkeitä. Tutkimma viikonloppuna...
Taitaa omata samaa mystiikkaa kun nää 2000-luvun perus-Mitsujen Sumitomo/Akebono/Nissin tyyppiset jarrut. Eli joka paikka virheettömän puhtaaks ja liukutappeihin laadukasta (mieluiten OEM) rasvaa ja toista kerran vuoteen ;D

Accon takajarrut on tyyppivika mutta yleinen virhe on vaihtaa tarviketta tilalle kun hapolla, metallinkiillotustahnalla ja jarrutappirasvalla entisöi 99% kaikista satuloista ::)
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Urran sanoi
Taitaa omata samaa mystiikkaa kun nää 2000-luvun perus-Mitsujen Sumitomo/Akebono/Nissin tyyppiset jarrut. Eli joka paikka virheettömän puhtaaks ja liukutappeihin laadukasta (mieluiten OEM) rasvaa ja toista kerran vuoteen ;D

Accon takajarrut on tyyppivika mutta yleinen virhe on vaihtaa tarviketta tilalle kun hapolla, metallinkiillotustahnalla ja jarrutappirasvalla entisöi 99% kaikista satuloista ::)

Niin halpa oli uusi mäntä (kröhöm, tarvike), että tilasin sellaisen, plus satulan korjaussarjan. Reilu kolme kymppiä yhteensä. Accordeissa tosiaan nuo takajarrut on murheenkryyni mutta eipä sitä uskonut että omalle kohdalle osuisi :) Käyn ostamassa samalla kunnon jarrurasvat ja -nesteet, eiköhän tuo lähde liikkumaan näillä eväillä.
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Männissä kun usein on kovakromi pinnoite niin vaikka siinä olisi ruostettakin (tai pari pientä reikää kromauksessakin) niin hetki lillumaan happoon/Deox C:hen -> metallinkiillotusainetta -> 99,9% virheetön mäntä joka toimii varmasti ;)

Nimim. entisöin Galantin jarrut, mitä ei saanut purettua edes osiin ilman happoa, kylmä spraytä ja tunteja aivan uutta vastaaviksi puhaltamalla, hapolla, metallinkiillotusaineella ja liukutappirasvalla. Okei meni sinne vähän 2K jarrusatulamaalia ruiskulla ja pari uutta tiivaria mutta silti ;D

Ongelma 2000-luvun vehkeissä vaan on se että liukutapit on ihan perus p*ska metallia, kun noissa vanhemmissa on kovakromi pinnoite. Palaa jumiin tosi paljon herkemmin.
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Kahdesti vaimon Accordissa nuo takajarrut kunnostanut. Taitaa olla 4v auto meillä ollut ja ainut vika mikä on vastaan tullut. Sen verta vähän kiinnostaa tuohon remonttia tehdä, että ens kerralla vaihtuu koko satula. Ei tainnu ihmeitä maksaa nekään.
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Urran sanoi
Taitaa omata samaa mystiikkaa kun nää 2000-luvun perus-Mitsujen Sumitomo/Akebono/Nissin tyyppiset jarrut. Eli joka paikka virheettömän puhtaaks ja liukutappeihin laadukasta (mieluiten OEM) rasvaa ja toista kerran vuoteen ;D

Edelleen sitä mieltä että jossain on vikaa jos joutuu jarruja availemaan vuoden välein. Saahan sitä tietysti jumppailla jos huvittaa.
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

DaJackal sanoi
Edelleen sitä mieltä että jossain on vikaa jos joutuu jarruja availemaan vuoden välein. Saahan sitä tietysti jumppailla jos huvittaa.


No joo, huolto-ohjelmaanhan tuo kuuluu. Mulla on tän vuoden avaaminen vähän jäänyt kun ERKKI on niin kiireinen :)
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Juu siis jarrujen liukujen kunnon tarkistus ja mahd. huoltohan kuuluu vuosihuoltoon ;) Ja ei niissä mitään vikaa ole mutta mä tykkään siitä että jarrut ei jumita ollenkaan ja jarruttaa tasaisesti. Kovin moni tuntuu suostuvan ajamaan vaikka millä pommeilla noin muutenkin niin kai tääkin on sitten "mielipide kysymys" ::) Lancerissa ollut pari viime vuotta jarrujen ero n.1% luokkaa akselilla dynossa ;)

Samppa niin kauan kun vaihdat OEM satulaan niin no panic. Galantissa on yks satula vaihdettu tarvikkeeseen ja se on ihan kura-laatua kun vertaa noihin kolmeen muuhun. Kunnostuta mielummin se OEM satula jollain osaavammalla.. Ainiin. Ja vaihdetaan Dynyn aiemman mallin tarvike taka oikea jarrusatula vaikka huonokuntoiseen originelliin :D

mystinen kai sä nyt osaat itekkin pajottaa ne satulat ;D
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Urran sanoi
Samppa niin kauan kun vaihdat OEM satulaan niin no panic. Galantissa on yks satula vaihdettu tarvikkeeseen ja se on ihan kura-laatua kun vertaa noihin kolmeen muuhun. Kunnostuta mielummin se OEM satula jollain osaavammalla.. Ainiin. Ja vaihdetaan Dynyn aiemman mallin tarvike taka oikea jarrusatula vaikka huonokuntoiseen originelliin :D

juu ei mulla sen kunnostuksen suhteen muu teetä ongelmia kuin ajan puute. Ei kerkee noita omia harrastelaitteita nykyään enää tehä, niin ei huvita tuhlata päivää kunnostellessa vaimon käyttöauton jarruja. Auto ylös, vanhat irti, uudet tilalle, ilmaus ja auto ajoon kuulostaa paremmalta mun korvaan tällä hetkellä kuin hinkata ne satulat ja männät uusiks ja veivata tiivisteitä kohilleen. Laiska mutta kiireinen :)
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Samppa sanoi
juu ei mulla sen kunnostuksen suhteen muu teetä ongelmia kuin ajan puute. Ei kerkee noita omia harrastelaitteita nykyään enää tehä, niin ei huvita tuhlata päivää kunnostellessa vaimon käyttöauton jarruja. Auto ylös, vanhat irti, uudet tilalle, ilmaus ja auto ajoon kuulostaa paremmalta mun korvaan tällä hetkellä kuin hinkata ne satulat ja männät uusiks ja veivata tiivisteitä kohilleen. Laiska mutta kiireinen :)

Sama vika täällä. Tuo männän uusiminen on suurin työ mitä viitsin vielä tehdä, jos ei korjaannu sillä, haen uuden satulan :driver
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

No antakaa nyt ne satulat sit edes jollekkin joka voi haluta kunnostaa ne :D Tai auton mukana..
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

skeidaan tulppien vaihto.. olikin harvinaisen veemäinen kun piti imusarjasta lähtien purkaa kaikenmaaliman tingeltangeleita edestä pois.. :seina jotkut ne vaan osaa suunnitella noinkin yksinkertaisen asian vaikeimman kautta suoritettavaksi, tosin olemassa on vieläkin vaikeampia keksintöjä, niitä odotellessa.. amen ;D
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

kirppu1990 sanoi
skeidaan tulppien vaihto.. olikin harvinaisen veemäinen kun piti imusarjasta lähtien purkaa kaikenmaaliman tingeltangeleita edestä pois.. :seina jotkut ne vaan osaa suunnitella noinkin yksinkertaisen asian vaikeimman kautta suoritettavaksi, tosin olemassa on vieläkin vaikeampia keksintöjä, niitä odotellessa.. amen ;D

oliko 1.6 litrainen voimanpesä? on kyllä erikoinen toteutus ::)
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Eräässä jumalmoottorissakin joutuu ottaa imusarjan pois mut se on sentään V6 twinturbo.

Minä rassasin sen verran että pesin auton odottamaan seuraavaa pinnotetta. Vielä kun sais viikonlopun aikana vietyä homman loppuun.
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

mystinengalant sanoi
Eräässä jumalmoottorissakin joutuu ottaa imusarjan pois mut se on sentään V6 twinturbo.

Minä rassasin sen verran että pesin auton odottamaan seuraavaa pinnotetta. Vielä kun sais viikonlopun aikana vietyä homman loppuun.
Eikä tartte ees olla vinturpo että joutuu ottamaan imusarjan irti. Kyllä ne sieltä skeidastakin tulee imusarjaa irroittamatta ne tulpat,vaatii vaan tosiaan oikeat työkalut. Tai ainakin niin olin töissä katsovinani.
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Nuhapumppu sanoi
Eikä tartte ees olla vinturpo että joutuu ottamaan imusarjan irti. Kyllä ne sieltä skeidastakin tulee imusarjaa irroittamatta ne tulpat,vaatii vaan tosiaan oikeat työkalut. Tai ainakin niin olin töissä katsovinani.

varmasti tuleekin joo.. on vaan pirullisen ahdas ja siinä voi äkkiseltään ahtaassa tilassa turata uudet tulpat väärille kierteille.. enivei.. asia loppuunkäsitelty.
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Joku voisi irvailla että pilannut galantin ajomukavuuden. :driver Onkos nyt mitsuclub approved asennusaika kun meni 2h 10min kotonta-pihalle-kotiin tykalut mukana sisältäen alustan vaihdon, liukutappien putsauksen ja uusiksi rasvauksen ??? :p ;D
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

DyhWe sanoi
Joku voisi irvailla että pilannut galantin ajomukavuuden. :driver Onkos nyt mitsuclub approved asennusaika kun meni 2h 10min kotonta-pihalle-kotiin tykalut mukana sisältäen alustan vaihdon, liukutappien putsauksen ja uusiksi rasvauksen ??? :p ;D

Kysymys kuuluu et onks se alusta kunnolla kiinni. Noh sähän pilasit sen jo laittamalla manuaalin ;) Ja ne hirveet recarot sulla olikin jo :D
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

mystinengalant sanoi
Kysymys kuuluu et onks se alusta kunnolla kiinni. Noh sähän pilasit sen jo laittamalla manuaalin ;) Ja ne hirveet recarot sulla olikin jo :D
Kiinni?? pitiks ne pultit kiristää :eek: Aattelin et ois paljon helpompi vaihtaa vakio takas jos ois sormi kireydessä :p No nyt ko täs viisastelee niin eiköhän siellä jotain oo pieles ::)
Ne recarot on oikees aika heikos hapessa tai ainakin kuskin puoli. :( niihin ois kyl kiva saaha vaik nahat päälle. :peukku
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Tonnariin tuli termari vaihdettua jota kuukauden odotin maahantuojalta..
Osanumero muuttunut ja ulkonäkö, mutta hyvin uppos paikoilleen. :peukku
 
Takaisin
Ylös Bottom