Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
simonsays sanoisuoritin evolla koeajon ennen katsastusta..
..ja taas vesiletkukauppaan.
Samppa sanoiMulla oli kans tänään sama suunnitelma. Konttorille ajaessa käännyin motarilta rampille ja konehuoneesta pölähti komea savu kun hiljenti. Motivaatio riitti vaan todella nopeaan vilkaisuun, mutta näyttäs, että turbon öljynpaluu vuotaa yläpäästä :seina
Taas keula osiks, jos ei jotankin ihmeen kaupalla saa työkaluja mahtuu tuonne väliin ja tukittua vuotoa...
Wolfie sanoiToiset madaltaa autoja, mä korotan ;D
Eli sedanin "normaalit" iskarit galantin peräpäähän rikkinäisten nivojen tilalle.
Vanha korkeus pyörännavasta lokarinkaareen 34.5cm, uus korkeus 40cm :nykii Nyt toi näyttää vaan traktorilta kun on molemmat päät ylhäällä :-\
mystinengalant sanoiOottele tovi, saattaa se laskea vähän sieltä.
kikZ sanoiOoppeliin jarrulevyt eteen, ja sit navan tyvilaakerin stefa. hyh noita ooppeleita..
Hablu sanoiTänään rassattu seuraavaa...
Evo4 kaikki voimansiirron öljyt,koneeseen castrolit ja uudet tulpat
Evo5 kaikki voimansiirron litkut
Kyllähän siihen useampi tunti meni mut ainakin viel pelaa autot ;D
Kiitos ah-05 avusta eukku
ah-05 sanoiKiitos itsellesi ja kiitoksia vaihtopaikasta ja kahveista. eukku
Koitetaan jos se vikinä loppuisi väliaineen uudella vaihdolla lähiaikoina.
Ps:Ideoita otetaan vastaan edellämainittuun ???
Shadow sanoiTässäpä kuva siitä ;D
;D ;D ;D Käyhän se noinkin!Shadow sanoiTässäpä kuva siitä ;D
Tuiisa sanoiHuuhtelin moottorin Fortella ja kaadoin uudet litkut. Hämmästyin ihan hitosti kun huohottimen kerääjäsäiliö oli täynnä vettä?!?! Mistään ei pitäisi päästä satamaan sinne eli onkohan se sitten kondenssivettä... En oo tyhjentänyt sitä about 6 kuukauteen.
ast sanoiVappukin tuli taas "asuttua" autotallissa, mutta nyt on kottero kasassa ja suhteellisen valmiina ensi viikonloppua varten
Mukavaa puuhaa eukkuSkydiver sanoiSamankaltaiset oli Vapun ohjelmat. Sillä erotuksella tosin, että valmista ei tullut lähimainkaan, mutta kyllä sitä jotain kuitenkin sai tehtyä. Yhteensä viitisentoista tuntia tuli parin päivän aikana hierottua koppasarjaa eteenpäin ja jotain muotojakin niistä alkaa löytymään. Teon alla on 10 palikkaa eli puskurit, helmat, kaarilevikkeet ja takapalat. Taisto jatkuu tänä iltana...
UITTO- sanoiMukavaa puuhaa eukku
Eikä muuta kuin putkitongeilla jousen välistä iskarin varresta kiinni jollei tarvi vanhoja kerran säilyttää ehjänä. Voi se poraaminenkin olla aika työläs operaatio.MitsuMi sanoiNo iskareita tuossa eteen vaihdellu, kun viimein sai renkaat irti, että pääsi vaihtamaan. No nyt on vaihto niin pitkällä, että saa huomenna mennä bussilla töihin : On se ihme, että aina yksinkertainenkin toimenpide muuttuu monimutkaiseksi. Iskaritolppa tuli nätisti pois ja kun puristi jousen kasaan, niin sen jälkeen aloin irrottelemaan sitä iskarivarren päässä olevaa mutteria, niin edellisen kerran autokorjaamo vaihdon yhteydessä asentaja vääntäny sen niin tiukkaan, että kun piti varrenpäästä olevasta nupikasta kiinni, että ei koko iskarin varsi pyöri, niin nupikka jäi jakarin leukojen väliin :seina Sitten pikku rälläkällä tein uuden "nupikan" siihen ja se jäi myös jakarin leukojen väliin :seina :seina Pitänee vissiin porata se iskarin tanko siitä mutterin sisältä pois.
P.S. Tuli muuten hommattua Tarviketorilta 15€ jousenpuristin ja tuntuu olevan melko tukevanoloinen. Ei taivu ja kynnet menee varmanoloisesti jousispiralin ympäri.