Mitä olet tänään rassaillut?

Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Evoon vaihdoin ohjaustehostimen öljyt sekä kytkinnesteet.
Hitsasin 702 valmettiin puskurin ja vedin pohjamaalit pintaan.
Lisäksi huomasin että evon perästä on vuotanut ayc öljyä,säiliössä oli 1-2dl vajausta :seina ,kiitos pakkasten,pitää tarkkailla vieläkö se vuotaa nyt lauhemmilla keleillä.
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Tänään puuhailtu Legnumin kanssa useita tunteja. Ensin vaihdoin perään AYC-öljyt. Operaatiosta teki pitkän se, ettei mulla ollut oikein sopivan pituista hylsyä täyttöproppuun. Putkiston takaosankin irrotin, jotta työskentely melko ahtaassa välissä helpottui/tuli mahdolliseksi.
Sitten Laurin kanssa käytiin moottorinohjauksen kimppuun ja lyötiin lisää löylyä koneeseen. Ensin maltillisella nostolla kone tuntui toimivan hyvin eikä nakujakaan kuulunut. Muutama pätkäisy vedoissa kertoi tulppien olevan elämänsä ehtoopuolella. Sitten kun nälkä kasvoi syödessä, niin pitihän sieltä enemmänkin koittaa kutitella ulos. Koeajoilla vedoista tulikin sitten melko epäkelpoja kun sytytys rupesi pätkimään toden teolla. Muutama nakukin saatiin jo esille...
Auto siis talliin ja tulppaa esille. Jo ensimmäisen tulpan irroittamalla huomasi niiden huonon kunnon. Pöydällä sattui olemaan Suprassa noin 5k ajetut tulpat, jotka näyttivät sopivan kokoisilta ja olivat pykälää kylmemmät. Tulppien vaihdossa vierähti reilu tunti. Positiivista oli se että takakannenkin tulpat olivat täysin kuivat, eli huohotusta on varsin vähäisesti.
Sitten oli hetki uudelle koeajolle eikä pätkimisistä ollut enää tietoakaan.
Huomattavasti kivemmin herää ja vetää nyt, joten tänään oli kiva päivä touhuilla! :D
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Tuli laitettua turbo timer galanttiin. muuten ihan simppeli homma mutta meni hermot kun ECU:n piuhoja otin esille. ja kun sitten niputin verhoilulevyjä niin tuli se perinteinen "ai sen olis voinu tehdä tostakin ja paljon helpommin..."
Noh, nyt on tehty ja hyvin toimii :peukku sen verran kliini asennus tuli että jopa Sudon mielestä oli nätti.

samalla otin ylimääräisen metallilevyn pois ratin ympäröivästä muovista. turhalta se näytti ja painava oli, eli pois autosta ja hyllyyn 8)
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Tuli vaihdettua moottoriöljyt + putsari ja tulpat. Samalla käytelty kesäkulkinetta lämpöseks.
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Galantti putsailtu sisältä ja ylimääräsiä krääsiä nypitty pois, soittimen asensin, nesteet tsekkailtu. ja kytkin ongelmaan keksin nyt ainakin väliaikasen ratkaisun, kun ei halliin pääse lämmittelemään niin, löin "retkikeittimen" vaihdelaatikon ja kytkimen alle ja annoin täysiä houhottaa pari tuntia, ja kun lohkolämmittimen väliosaa ei ole sama koje ajoi myös öljypohjan lämmittämisen erinomaisesti ;D no nyt ainakin löytyi pykälät taas, jos vaikka viikonloppuna pääsisi lämpimään halliin yöksi ja saisi kaikki ne useat kymmenet kilot jäätä sulateltua tosta...
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Biimin evokkia rassailtu yhdessä ja koitettii dp:stä saada irti lambdaa. Vaan eipä se irronnu. Liekkö tarvii käyttää hitsipilliä oikein :p
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Harri K sanoi
Biimin evokkia rassailtu yhdessä ja koitettii dp:stä saada irti lambdaa. Vaan eipä se irronnu. Liekkö tarvii käyttää hitsipilliä oikein :p

Kylläpä osaskin vastustella moinen anturi. Tarvii tässä joku päivä liftata emännältä kyyti ja käydä motonetistä pari nyrkillistä lambdahylsyjä. :p

Uusi yritys sitten myöhemmin.
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Biim sanoi
Kylläpä osaskin vastustella moinen anturi. Tarvii tässä joku päivä liftata emännältä kyyti ja käydä motonetistä pari nyrkillistä lambdahylsyjä. :p

Uusi yritys sitten myöhemmin.
Saattaa olla jottei aukee silläkää. Pieni toho ois poikaa jos sais lainaan...
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Eikö DP:tä saa ajamalla riittävän kuumaksi? Toki irroitus on mukavaa kun on koko putki ja konehuone kuumana ;D

Eilen viimeisteltiin Pajeron puskulevyä ja käytiin kokeilemassa taas jääradan auraamista. Rupes polanteet irtoamaan, eikä enää hidastanut tamppaantuneet kelkanjäljetkään..
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Galantin helmoja tuli tuossa tunteroinen hiottua. Nyt on pahimmat ruosteet poissa. Kuskinpuolella 3 5x5cm reikää ja pelkääjän puolella 2 5x5cm reikää. Tänään jos sais tuon vietyä hitsuulle.
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

jäätynyttä vesijohtoa sulatellu ja tuli asennettua lämmitys kaapeli... jos pysyis vaikka sulana...
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

bilstein pss9 takaiskarit noudettu huollosta (Rally Systems) ja kasattu, lähipäivinä takas alle.
varotoimenpide oli vaa. ja huollossa sanoivat et hyvältä näytti. silti uudet nesteet ja tiivisteet tuli.
laatukamaa nää. näillä takasilla oli kuitenki ajettu ~75tkm. noi etutolpat onki vaan ~5tkm ajetut eli
huoltoja ei piiiitkiin aikoihin. :peukku
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Saksanseisoja pesty ja puunattu tänään. Ettekä arvaa kenen kanssa ;D
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Iltasin tehty DIY mönkijää... Hienoa miettiä eturipustusta ja miettiä kuinka ei tule bumb streeringiä. Lisäksi tekeekö suoraan erillisjousitetun perän, vai kiinteän. Oisko jollain lahjoittaa jonkun pikku pikku auton perää/vetareita tasauspyörästöksi.
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

tepi sanoi
Iltasin tehty DIY mönkijää... Hienoa miettiä eturipustusta ja miettiä kuinka ei tule bumb streeringiä. Lisäksi tekeekö suoraan erillisjousitetun perän, vai kiinteän. Oisko jollain lahjoittaa jonkun pikku pikku auton perää/vetareita tasauspyörästöksi.

hhmmm... mulla on erillisjousitukseen oletettavasti käypänen perä tukivarsineen
, lehtijousella(poikitain)
mutta sen saa vasta kesällä tuolta 1,3m hangen alta ;D
perä on purettu triumpista...
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

tepi sanoi
Iltasin tehty DIY mönkijää... Hienoa miettiä eturipustusta ja miettiä kuinka ei tule bumb streeringiä. Lisäksi tekeekö suoraan erillisjousitetun perän, vai kiinteän. Oisko jollain lahjoittaa jonkun pikku pikku auton perää/vetareita tasauspyörästöksi.

voisiko tästä tehdä jonkinlaista projektipäiväkirjaa?

Mulla on nimittäin pitkään pyörinyt mielessä ajatus mönkkärin rakentamisesta, olis kiva nähdä miten teillä asiat on ratkaistu :)
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

pitäis lähtee tallille hinkkaamaan evon etusatuloita et sais ne maalattua ja samalla uudet tivarit kans.
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

kaasuläppä kotelo putsattu galust, kytkin nesteet vaihdettu ja kytkin ilmattu, uus vetonivel lyöty paikoille, ilmanputsari putsailtu ja kaikkea muutakin, ja auto pesty ja muutenkin siistitty.
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Outtikseen koukku ja lohkolämmitin sisähaaralla. Vielä pitäis vaihdella vetopyörästö-öljyt ja jarrunesteet.
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Eilen täristy saabin kimpussa n.12 tuntia taukoineen ja tänään vielä meni hetki konepeltiä passaillessa. Olipa taas projekti,lopuksi vielä flektin anturi heitti tilttiin. :p
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

...tänään, ja koko viikon sitä ennen (eikä vieläkään ole valmista).

Mahdollisesti hiilikuituisia puukenkiä. Tai sitten ei. ;)
 

Liitetiedostot

  • IMG_1195_(Small).jpg
    IMG_1195_(Small).jpg
    67.6 KB · Lukukerrat 300
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Vr4:seen uudet 8mm magnecorin tulpanjohdot viskattu paikallee ja tarkistettu tulpat samalla.
Myös laturin kiristinrulla vaihtui samalla uuteen. :driver
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Vaihtelinpa Galanttiin tänään uuden ovistopparin kuskin oveen, kun entinen narisi niin pirusti rasvauksista huolimatta. Ompahan menny sitten tuotekehitys tuollakin saralla eteenpäin. On tuo uusi stoppari huomattavasti jämäkämpi kuin mikä orkkis stoppari vänkärinovessa nyt.
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

koolannu kellarin seinät ja yhden seinän kerkes paneloida...
huomenna loput niin pääsee hyllyjä kasaamaan :peukku
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

tuli korjattua eli vedettyä sähköt uusiksi valojen korkeudensäädölle. ei mikään ihme ettei toiminut. oli niin ihme viritelmät joku laittanut sinne että piti oikeen ihmetellä miten piuhat ovat saaneet kosketusta. niin ja liittimetkin olivat kivan hapettuneet...
selkä ei kyllä hyvää tykännyt olla kyyryssä niin kauan....
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

MitsuMi sanoi
Vaihtelinpa Galanttiin tänään uuden ovistopparin kuskin oveen, kun entinen narisi niin pirusti rasvauksista huolimatta. Ompahan menny sitten tuotekehitys tuollakin saralla eteenpäin. On tuo uusi stoppari huomattavasti jämäkämpi kuin mikä orkkis stoppari vänkärinovessa nyt.

yleensä narinaan on syynä se että se pelti antaa periks sieltä lokarin puolelt...
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Harri K sanoi
yleensä narinaan on syynä se että se pelti antaa periks sieltä lokarin puolelt...
No en tiedä mikä anto periksi, mutta kyllä tuo narina loppu kun stopparin vaihdoin ???
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

MitsuMi sanoi
No en tiedä mikä anto periksi, mutta kyllä tuo narina loppu kun stopparin vaihdoin ???

ei ollut lokari halki? Eli otitko irti sen kiinnikkeen siitä pilarista? (eli sisäloksu irti ja sieltä pitkällä hylsyllä jne..)
Vai oliko vielä hitsauksissaan mutteri kiinni siel pilarissa?
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Meijän ranskalaisen kikottimen jarrutehostinta tutkittu, kalvohan se taitaa vuotaa. jeij. Ja ohjaustehostin kettuilee, jarrut vinkuu, öljyyvuotaa ja kaikkee muuta mukavaa. No onpahan ainaki tekemistä..... :seina
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Harri K sanoi
ei ollut lokari halki? Eli otitko irti sen kiinnikkeen siitä pilarista? (eli sisäloksu irti ja sieltä pitkällä hylsyllä jne..)
Vai oliko vielä hitsauksissaan mutteri kiinni siel pilarissa?
No en minä sisälokaria purkanu ja ilmeisesti mutteri oli hitsauksessaan kiinni pilarissa, kun uusi stoppari tarttui hyvin kiinni pilariin ???
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

tuli pestyä tänään toi paku... ja sitten hiekkapuhallettua vr4sen palarautoja ja vedettyä pohjamaaliin...
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Webtrap_86 sanoi
tuli pestyä tänään toi paku...

Mitä? :nykii Ootko sä kipee? Koko talven ja syksyn hienosti kerätyt liat menit pesemään pois :nykii Ja nyt näkyy ne sun tekemät naarmutki sit ;D
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Wolfie sanoi
Mitä? :nykii Ootko sä kipee? Koko talven ja syksyn hienosti kerätyt liat menit pesemään pois :nykii Ja nyt näkyy ne sun tekemät naarmutki sit ;D

Niin meinaatko ekin pestessä tekmiä naarmuja vai jotain muuta? :D
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Kodinhoitohuonetta tullu kasailtua ja myös purettua :seina. Lattia kiero kuin savolaisen huumori. En sitä sitten kohtuu määrällä tasotetta suoraksi saanutkaan :( Pakko oli koolata uusiksi koko lattia. Eli jo uusiin eristelevyihin koolingin mentävät aukot ja pulttaus laattaan.

Sen päälle pontattu 18mm vaneri.... ja ei vieläkään suora :seina :seina. Miten voi olla valu noin kiero joka suuntaan?... :-[


No lattia saatu valmiiksi ja kaappia päälle. Vieläkin tuntuu lattian kierous ahistavan... Onneksi kaapeissa säätöjalat. Kyllä se tästä lähtee.. :)


Näin jälkikäteen aateltuna olis pitänyt valaa koko lattia uusiksi... mutta viisaus on tässä tilanteessa myöhästä :seina :)
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

mystinengalant sanoi
Niin meinaatko ekin pestessä tekmiä naarmuja vai jotain muuta? :D
Ihan niitä muita naarmuja eritoten kuskin puolella kyljessä takana takavalon etupuolella ::)

Niin ja eilen tuli tosiaan käytyä Korsossa hakemassa elimenluovuttaja-lintasta pari varaosaa mersuun. Eli monitoimiviiksi ja -rele. Piti vaan avustaa ratin irroittamisessa kun oli kuusiokolokantainen pultti jumahtanut kiitettävän tiukkaan kiinni. Tunnin tehokkaan rälläköimisen jälkeen pultti viimein antautui ;D On ne kestävää tekoa mersut kun ei meinaa tahalteenkaan saada hajoitettua :peukku
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Wolfie sanoi
On ne kestävää tekoa mersut kun ei meinaa tahalteenkaan saada hajoitettua :peukku
No tuosta ei välttämättä kaikki ole samaa mieltä jos vaikka kysyy siltä, joka vahtoi viimekeväänä 124 Mersun 89 Galanttiin. Jos ei korin mätänemistä Mersussa edes lasketa, mutta vaikka kuinka vaihtoi osia, niin uudet vaihto-osatkin hajosivat vähän ajan päästä esim. keskuslukitus ;)
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

MitsuMi sanoi
No tuosta ei välttämättä kaikki ole samaa mieltä jos vaikka kysyy siltä, joka vahtoi viimekeväänä 124 Mersun 89 Galanttiin. Jos ei korin mätänemistä Mersussa edes lasketa, mutta vaikka kuinka vaihtoi osia, niin uudet vaihto-osatkin hajosivat vähän ajan päästä esim. keskuslukitus ;)

Tän ikäset alkaa olemaan niin yksilöitä ettei oikeasti voi enää yleistää, suuntaan tai toiseen. Omalla on ikää 23 vuotta ja kilsoja on takana 605tkm eikä mitään ihmeempää vikaa ole havaittavissa. Ruostesavottaa pääsee tottakai tekemään ja jotain pientä sinne tänne tuonne, mutta tekniikka tuossa tuntuu pelittävän täysillä. Ruostehommatkin on pintarupua, ei tarvitse hitsipilliä näyttää :peukku
Huonompikuntoisia on ja tulee olemaankin, mutta niin myös parempia. Ja onhan se niinkin että aika harva auto on näinkään hyvässä kunnossa tuolla kilometrimäärällä, oli merkki mikä hyvänsä... Yksilöitä kaikki tyyni.

Ainakin näin alle parin kuukauden omistamisen perusteella tämä vanhus on tullut jo halvemmaksi kuin TD Galant ;D Ja hajonnutkin vähemmän. Jopa parin TD Galantin otannalla ;)

Jos bensapeliä lähtisin ostamaan niin tuskin suuntaisin katseeni muualle kuin itään. Mutta dieseleitä en kovin äkkiä enää nousevan auringon maasta itselleni ota ::)
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Wolfie sanoi
Mutta dieseleitä en kovin äkkiä enää nousevan auringon maasta itselleni ota ::)
Mulla taas on noista nousevan auringon dieseleistä hyvä maku jäänyt suuhun. Sedällä oli aikoinaan vm. 82 2,3 TD Galantti ja ajoi sillä 16 vuotta ja puolimiljoonaa konetta aukaisematta. Galantilla vedettiin myös teliasuntovaunua melko paljon. Kaverilla on vm 93 2,5 dieseli Pajero ja kohta on puolimiljoonaa ja hyvinhän tuo käy ja kukkuu. Oma kokemus on taas 08 dieseli Accordista, jolla ajettu kohta 125tkm ja autossa ei ole ollut koko aikana ensimmäistäkään vikaa. Ainoat vaihdetut osat ovat olleet polttimoita ja taakse jarrupalat tähän mennessä (suodattimia ja öljyjä lukuunottamatta).
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Wolfie sanoi
Mitä? :nykii Ootko sä kipee? Koko talven ja syksyn hienosti kerätyt liat menit pesemään pois :nykii Ja nyt näkyy ne sun tekemät naarmutki sit ;D


shhhhh... ei kaikille tarvitse kertoa... ;) äääh ne vaan kaunistaa sitä....
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

MitsuMi sanoi
Mulla taas on noista nousevan auringon dieseleistä hyvä maku jäänyt suuhun. Sedällä oli aikoinaan vm. 82 2,3 TD Galantti ja ajoi sillä 16 vuotta ja puolimiljoonaa konetta aukaisematta. Galantilla vedettiin myös teliasuntovaunua melko paljon. Kaverilla on vm 93 2,5 dieseli Pajero ja kohta on puolimiljoonaa ja hyvinhän tuo käy ja kukkuu. Oma kokemus on taas 08 dieseli Accordista, jolla ajettu kohta 125tkm ja autossa ei ole ollut koko aikana ensimmäistäkään vikaa. Ainoat vaihdetut osat ovat olleet polttimoita ja taakse jarrupalat tähän mennessä (suodattimia ja öljyjä lukuunottamatta).

Sepäse, tapauskohtaisia kokemuksia ja yksilöitä kaikilla. Omalle kohdalle ei osunut hyvä yksilö ja Mr MMC voi kertoa omastaan sekä Webtrap miten tuo mun version tarina on jatkunut ja jatkuu ;D Ja jotenkin kun noista pajeroista lukee niin aika harvasta on kansi vaihtamatta puolessa miljoonassa. Toki, samanmoisia tarinoita löytyy myös mersusta, mutta ei ne ihan tuulesta temmattuja ole ne miljoona kilometriä avaamatta konetta -kommentit ;) Jostainhan ne legendatkin saavat alkunsa.

Ja uudet autot, ihan merkistä riippumatta, on rakennettu kestämään sen 200tkm max. Joka merkillä :mad: Eihän se ole kannattavaa bisnestä rakentaa autoa jolla ajaa yksi ihminen ajokortin saamisesta hautaan tai ainakin eläkkeelle asti :( Samaan kuraan on syyllistyneet niin premium merkit kuin kansanautojen valmistajat ja halpamerkit. Mikään ei ole niinkuin ennenvanhaan ;D

Idän ihmeiden bensakoneista ei minullakaan ole pahaa sanottavaa. Niitä on oikein yrittämällä yritetty hajottaa meilläkin useampaan kertaan ja aina ne vaan käy ja kukkuu :eek: Varsinkin yhtään vanhemmat. Niissä tuntuu että kone kestää joko säännöllisesti öljyjä vaihtamalla tai sitten lainkaan öljyjä vaihtamatta kymmenen kertaa maailman ympäri ;D
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Mad Tyte JDM-Tyning ralliautoon:
(e50 Galantti 2.0 SOHC)

Ylävesiletku, jäähdytinnesteet, öljyt suodattimineen


Saksalaiseen ETCC rata-autoon
(SEAT Toledo, 1.9 Diesel)

öljyt suodattimineen, hehkut, termostaatti.

Täytyy kyl sanoa et Japanin autossa on paljo näpsäkämmin suodatin aseteltu, SEATissa moinen on tyylikkäästi estetty vaihtaminen alhaalta päin, mutta asetettu kuitenkin ihan alas nokkaan.

Kun taasen Mitsussahan se on näppärästi kyljellään ihan alimmaisena.. ja omassa vielä fiksusti jotain viimasuojan/pohjapanssarin tapasta ohjaamassa öljyvana suoraa yhteen kohtaan

(Joo, ekaa kertaa vaihdoin itte omaan autoon öljyt)
 
Vs: Mitä olet tänään rassaillut?

Wolfie sanoi
Sepäse, tapauskohtaisia kokemuksia ja yksilöitä kaikilla. Omalle kohdalle ei osunut hyvä yksilö ja Mr MMC voi kertoa omastaan sekä Webtrap miten tuo mun version tarina on jatkunut ja jatkuu ;D Ja jotenkin kun noista pajeroista lukee niin aika harvasta on kansi vaihtamatta puolessa miljoonassa. Toki, samanmoisia tarinoita löytyy myös mersusta, mutta ei ne ihan tuulesta temmattuja ole ne miljoona kilometriä avaamatta konetta -kommentit ;) Jostainhan ne legendatkin saavat alkunsa.

Ja uudet autot, ihan merkistä riippumatta, on rakennettu kestämään sen 200tkm max. Joka merkillä :mad: Eihän se ole kannattavaa bisnestä rakentaa autoa jolla ajaa yksi ihminen ajokortin saamisesta hautaan tai ainakin eläkkeelle asti :( Samaan kuraan on syyllistyneet niin premium merkit kuin kansanautojen valmistajat ja halpamerkit. Mikään ei ole niinkuin ennenvanhaan ;D

Idän ihmeiden bensakoneista ei minullakaan ole pahaa sanottavaa. Niitä on oikein yrittämällä yritetty hajottaa meilläkin useampaan kertaan ja aina ne vaan käy ja kukkuu :eek: Varsinkin yhtään vanhemmat. Niissä tuntuu että kone kestää joko säännöllisesti öljyjä vaihtamalla tai sitten lainkaan öljyjä vaihtamatta kymmenen kertaa maailman ympäri ;D

kylähän tuo nyt tuntuu taas olevan nipussa... kuhan sai tukivarret... ja oli alkuperäinen 410tkm kuskinpuolen alatukivarsi...
410tkm on nyt mittarissa, autossa jonkun edellisen omistajan vaihtama spacevagonin pata... kilometreistä ei tietoa mutta kansi tuntus toistaiseksi
olevan ehjä... tiedä sitten miten kaua...
L200 ajettu sen ~600tkm, kansi vaihdettu kerran, kansi ehjä mutta männänrenkaat ei kestäny kuin 60tkm 1.7bar ahtoja ;D (alunperin vapari)

E33 gti tuntuu toimivan kuin junan vessa... mitänyt pientä suutinvuotoa mutta liikkuu tuo vielä ihan ripeästi... koneen kokosin viime kesänä kaikesta
autotallin lattialta löydetystä "tämä näytää hyvälle" uutta vain kk-laakerit ja kansipahvi :D
puuta=päätä koputtaen...

ja ettei nyt ihan ohi topikin niin kaverin tarjoamaa EA galanttia miettiny... se vois jopa mennä käyttöautonakin tai varaosiksi...
~400tkm ajettu ei vikaa mutta jakopää pitäs laittaa ja kaverilla taitaa olla kuume sigmaa tms parempaa luksus versioon :D
 
Takaisin
Ylös Bottom