Vs: ACD-ongelmia ja niiden korjauksia
Joo-o, tuli tuossa harrastettua hieman AYC/ACD-pumpun purkua.. moottori melkosta haperoa, ei tuo muutenkaan kauheen terveeltä kyllä vaikuta. Tosin kaverin kasiin saatiin pumppu pelaamaan kun otettiin tuosta raadosta se paineanturi, vanha anturi näytti 3.5Kohm kun taas tuo toimiva näytti 4.7Kohm joka sen käsittääkseni pitäisi ollakkin, pienestä oli kiinni. Heitti siis koodia 74 kokoajan ja pumppu ei suostunu lähtemään käyntiin kaasupolkimesta, korkeintaan ihan pikkusen inahti ja sitten parin kokeilun jälkeen tuo koodi 74 ilmaantui, eli oikeaan osui.
Myöskin aika outo varaosanumero oli tuossa toimimattomassa anturissa, joku JI500155 jolla ei guuglella löydy mitään, kun taas toimivassa oli juurikin MR483948 ja noita taitaa saada ihan hyvin ostettua. Muutenkin toi kaverin pumppu on hieman erilainen ulkoakin, kehikosta puuttuu pala ja noi pari venttiiliä on eripäin kuin mun pumpussa, näkyy tossa yhessä kuvassakin.
parit kuvat tuli vielä tosta raadosta otettua, tiivisteet aivan paskana ja laakerit finaalissa, tuossa siis moottori oli leikannu kiinni ainakin. Kestäisköhän noi pidempään jos kerran vuoteen aukasis moottorin ja vaihtas tiivisteet. Kuvissa vielä putsattuna.
http://faior.miumau.net/Evo/AYC
Joo-o, tuli tuossa harrastettua hieman AYC/ACD-pumpun purkua.. moottori melkosta haperoa, ei tuo muutenkaan kauheen terveeltä kyllä vaikuta. Tosin kaverin kasiin saatiin pumppu pelaamaan kun otettiin tuosta raadosta se paineanturi, vanha anturi näytti 3.5Kohm kun taas tuo toimiva näytti 4.7Kohm joka sen käsittääkseni pitäisi ollakkin, pienestä oli kiinni. Heitti siis koodia 74 kokoajan ja pumppu ei suostunu lähtemään käyntiin kaasupolkimesta, korkeintaan ihan pikkusen inahti ja sitten parin kokeilun jälkeen tuo koodi 74 ilmaantui, eli oikeaan osui.
Myöskin aika outo varaosanumero oli tuossa toimimattomassa anturissa, joku JI500155 jolla ei guuglella löydy mitään, kun taas toimivassa oli juurikin MR483948 ja noita taitaa saada ihan hyvin ostettua. Muutenkin toi kaverin pumppu on hieman erilainen ulkoakin, kehikosta puuttuu pala ja noi pari venttiiliä on eripäin kuin mun pumpussa, näkyy tossa yhessä kuvassakin.
parit kuvat tuli vielä tosta raadosta otettua, tiivisteet aivan paskana ja laakerit finaalissa, tuossa siis moottori oli leikannu kiinni ainakin. Kestäisköhän noi pidempään jos kerran vuoteen aukasis moottorin ja vaihtas tiivisteet. Kuvissa vielä putsattuna.
http://faior.miumau.net/Evo/AYC